stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 435125
  • 30 فروردین 1401 - 12:45
2
ملی پوش تیم تکواندو پومسه ایران:

هدفم کسب دو مدال طلا است / هیچ رقیبی را نمی‌توان دست کم گرفت

هدفم کسب دو مدال طلا است / هیچ رقیبی را نمی‌توان دست کم گرفت
اصفهان_ ملی پوش تیم تکواندو پومسه ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات جام جهانی کره جنوبی گفت: تمامی کشورها با سرمایه‌گذاری خوبی که داشتند، برای کسب مدال و با آمادگی وارد مسابقات شده‌اند، اما ما ایران هستیم و یکی از مدعیان تکواندو در بخش پومسه و بطور قطع به دنبال کسب دو مدال خوش رنگ طلای این دوره هستم.
قلم | qalamna.ir :

ملی پوش تیم تکواندو پومسه ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات جام جهانی کره جنوبی گفت: تمامی کشورها با سرمایه‌گذاری خوبی که داشتند، برای کسب مدال و با آمادگی وارد مسابقات شده‌اند، اما ما ایران هستیم و یکی از مدعیان تکواندو در بخش پومسه و بطور قطع به دنبال کسب دو مدال خوش رنگ طلای این دوره هستم.

حسین بهشتی با اشاره به اینکه نفرات دعوت شده به تیم ملی طی ۳ مرحله مسابقات انتخابی که قبل از عید نوروز برگزار شد، وارد اردوی آخر و نهایی تیم ملی تکواندو پومسه شده‌اند، اظهار کرد: پیش از اعزام، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و بحث قرنطینه، یک ماه اردوی فشرده داشتیم، اردوی سختی بود و همه چیز خوب پیش رفت و اکنون تمامی ملی پوشان در شرایط خوب و آمادگی لازم برای حضوری پرقدرت در مسابقات هستند.

وی افزود: امیدوارم که در مسابقات کره جنوبی بهترین عملکرد را داشته و بتوانیم نتیجه‌ای در شان کشورمان کسب کنیم. وضعیت آمادگی خودم نیز خوشبختانه خوب است.

دارنده مدال طلای جهانی در خصوص این دوره از مسابقات گفت: در این دوره بیش از ۸۰۰ شرکت کننده از ۶۰ کشور جهان حضور دارند، همیشه سطح مسابقات جهانی بسیار بالا است و نمی‌توان گفت کدام کشور خاص حریف قدرتمندی است. تمامی کشورها بر روی تکواندو سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و پیشرفت خوبی داشته‌اند، اما اگر بخواهیم از چند کشور نام ببریم، کره جنوبی  که مهد تکواندو است و امریکا، اسپانیا، فیلیپین، چین تایپه و یا دانمارک نیز کشورهایی هستند که در عرصه‌های جهانی صاحب سکو بوده‌اند و باید بگویم تمام کشورها خوب هستند و تک چهره‌هایی در رده‌های مختلف سنی داشته‌اند که می‌توانند شرایط را برای سایر تیم‌ها سخت کنند و نمی‌توان رقیبی را دست کم گرفت، اما ما ایران هستیم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و به دنبال کسب یک نتیجه بسیار خوب هستیم.

وی با بیان اینکه اصفهان در تکواندو پومسه کشور پیشگام بوده است، اضافه کرد: بنیانگذار پومسه ایران، شهید قوچانی از اصفهان بوده‌اند و بعد از آن، دیگر اساتید اصفهانی روند بسیار خوبی داشتند و تأثیرگذاران خوبی بر نسل‌های بعدی بودند و به همین دلیل است که در تمامی رده‌های سنی در تیم‌ها، عملکرد خوبی داشتیم.

بهشتی که چهارمین حضور خود در مسابقات جام جهانی را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: تاکنون موفق به کسب ۵ مدال جهانی شده‌ام و در مسابقات کره جنوبی نیز با توجه به اینکه در دو بخش تیمی دو نفره به همراه آتوسا فرهمند و ۳ نفره به همراه سلمانی و نادعلی شرکت می‌کنم، هدفم کسب دو مدال طلا است.

وی اضافه کرد: درست است در طی مدت شیوع ویروس کرونا، بیشتر مسابقات به‌صورت مجازی بود، اما مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شد و دست کمی از مسابقات حضوری نداشت. مسابقات لیگ، قهرمان کشوری و جهانی  و البته بیشتر کشورها درگیر برگزاری مسابقات مجازی بودند و در مسابقات حضوری که در کشور لبنان بود، دیدیم که تمامی شرکت کنندگان در سطح بسیار خوبی از آمادگی هستند و بنابراین می‌دانیم همه کشورها صد در صد با آمادگی وارد میدان رقابت‌ها خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.