stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 435069
  • 29 فروردین 1401 - 22:28
0

آمار مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی کرمانشاه به ۱۰۷ نفر کاهش یافت

آمار مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی کرمانشاه به ۱۰۷ نفر کاهش یافت
کرمانشاه- قلمنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۱۰۷ نفر است، گفت: این تعداد ۱۱ نفر نسبت به روز قبل کمتر است.
قلم | qalamna.ir :

«مهدی محمدی» روز دوشنبه به افزود: از این تعداد ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۳۲ نفر روز رسیده است.

محمدی اظهار داشت: ۲۵ نفر شامل هفت بیمار مثبت بستری و ۱۸ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل هشت نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۴۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

شهرستان‌های کنگاور و پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کنگاور و پاوه در استان از روز جمعه ۲۶ فروردین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی قبلی (۱۹ فروردین) شهرستان‌ کنگاور در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های پاوه، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.