stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 435034
  • 29 فروردین 1401 - 22:08
0
معاون استاندار کرمانشاه:

کارنامه ارتش در دفاع و خدمت رسانی عزت آفرین است

کارنامه ارتش در دفاع و خدمت رسانی عزت آفرین است
کرمانشاه - قلمنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی و خدمت رسانی، عزت آفرینی و اقتدار برای این نیروی مخلص و بی ادعا پدید آورده است.
قلم | qalamna.ir :

«حسین خوش اقبال» افزود: ۲۹ فروردین در تقویم یادآور دلاورمردی‌ها و مجاهدت‌های ماندگار ارتش جان برکف جمهوری اسلامی در عرصه‌های دفاع همه جانبه از آب و خاک میهن و خدمت رسانی در گوشه گوشه ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران خلق حماسه و روزهای ایثار در دفاع مقدس، چه در ایستادگی مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و چه در میدان امداد رسانی و خدمتگزاری به ملت قدرشناس، کارنامه‌ای درخشان و برجسته را از خود به جای گذاشته که مایه افتخار و موجب عزت روز افزون این نیروی الهی و مخلص است.

خوش اقبال اظهار داشت: این شجره طیبه و بنیان مرصوص با حفظ آمادگی‌های دفاعی و رزمی، تجهیز و توسعه سلاح‌ها و ابزارهای نوین دفاعی و با صبر و سخت کوشی ستودنی، تمامی ظرفیت و توانایی‌های خود را در مسیر راهبردی دفاع بازدارنده در مقابل توطئه‌های دشمنان و حفظ صلح و امنیت در منطقه و تا دورترین پهنه اقیانوس‌ها بکار بسته و گسترش داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ و همت دلسوزانه ارتش در عرصه‌های امداد رسانی و خدمتگزاری به مردم در بحران‌های گذشته گفت: توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم به ویژه در استان کرمانشاه در زلزله آبان ۹۶، عزتی مضاعف را به ارتش بخشیده و این مجاهدان بی ادعا را روز به روز در چشم مردم عزیزتر کرده و خدمات ارتش در این استان را ماندگار کرده است.

خوش اقبال در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان غیور ارتش؛ گفت: توفیق روز افزون برای فرماندهان، کارکنان، سربازان و همچنین سربلندی این نیروی مجاهد در ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها را از خدای متعال خواستارم.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.