stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 434632
  • 27 فروردین 1401 - 22:05
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

دانش آموزان کرمانشاهی استقبال خوبی از حضوری شدن مدارس داشته‌اند

دانش آموزان کرمانشاهی استقبال خوبی از حضوری شدن مدارس داشته‌اند
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس پس از حدود ۲ سال و ۲ ماه تعطیلی گفت: این اقدام با استقبال بسیار خوب دانش آموزان کرمانشاهی و خانواده های آنان مواجه شده است.
قلم | qalamna.ir :

“سلمان محمدی” روز شنبه در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: به فضل الهی و با تلاش ها و ممارست بی وقفه ماموران پلیس، شاهد برقراری امنیت خوبی در سطح استان هستیم.

وی گفت: جامعه فرهنگیان در کنار اقشار مختلف مردم قدردان تلاش ها و زحمات خستگی ناپذیر و شبانه روزی پلیس هستند که برای امنیت آن ها فداکاری و شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

محمدی همچنین از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برای همکاری همه جانبه با فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: با توجه به همه گیر شدن حضور دانش آموزان در فضای مجازی و آسیب هایی که آن ها را تهدید می کند به کمک کارشناسان خبره پلیس خصوصا در حوزه معاونت اجتماعی و پلیس فتا برای بحث های پیشگیری نیاز داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه به بازگشایی مدارس پس از حدود ۲ سال و ۲ ماه تعطیلی اشاره کرد و گفت: این اقدام با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و خانواده ها مواجه شد و حضور پرشور آن ها در کلاس های درس به خوبی بیانگر اشتیاق آن ها نسبت به بازگشایی مدارس است.

وی همچنین به مشکلاتی که برای دانش آموزان در دوران خانه نشینی اجباری به دلیل شیوع کرونا پیش آمده بود، اشاره کرد و افزود: افت تحصیلی، چاقی و اضافه وزن، عدم یادگیری دروس به شکل مطلوب از جمله این مشکلات بود.

محمدی در پایان، خود را خدمتگزار جامعه فرهنگیان استان دانست و گفت: امیدوارم با حمایت این قشر فرهیخته و کمک دیگر دلسوزان کرمانشاه مانند سردار جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه بتوانیم قدم های خوبی را در راستای توسعه و بهبود فضای آموزشی برداریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.