stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 434625
  • 27 فروردین 1401 - 21:53
0
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس برای نظم بخشی به سرویس مدارس کرمانشاه آمادگی دارد

پلیس برای نظم بخشی به سرویس مدارس کرمانشاه آمادگی دارد
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس این آمادگی را دارد که با بازگشایی دوباره کلاس‌های درس، برای انتظام بخشی در حوزه سرویس مدارس و اعطای مجوز ورود پیدا کند و در این راستا همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

سردار “علی اکبر جاویدان” روز شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، اظهار داشت: خدمت در حوزه آموزش و پرورش و سنگر تعلیم و تربیت کار بسیار مقدس و والایی است که خداوند سبحان این توفیق را به جامعه ارزشمند فرهنگیان اعطا کرده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه معلمی کار انبیاست، گفت: این فرموده امام راحل (ره) به خوبی اهمیت کار معلمان فرهیخته را به همه ما گوشزد می کند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی به برکت حضور دانشمندان، محققان و فرهیختگان خود و با اتکا به قوای درونی و استعدادهای فرزندان خود توانسته با وجود همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند با عزت و افتخار مسیر پیشرفت خود را طی کند به برکت حضور معلمانی دلسوز و توانمند بوده است که چنین نخبگانی تربیت کرده اند.

رئیس پلیس کرمانشاه در ادامه بازگشایی مدارس پس از حدود ۲ سال و ۲ ماه را به فال نیک گرفت و افزود: در این مدت طولانی دانش آموزان متحمل آسیب هایی از قبیل افت تحصیلی، اضافه وزن و دیگر مشکلات شدند که امید می رود با بازگشایی مدارس رفع شوند.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، خاطرنشان کرد: پلیس ضمن حمایت از بازگشایی مدارس، این آمادگی را دارد تا برای انتظام بخشی در حوزه سرویس مدارس، اعطای مجوز برای رانندگان و برقراری امنیت ترافیکی اقدام کند.

سردار جاویدان همچنین از آمادگی فرماندهی انتظامی استان برای همکاری با اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد و گفت: حوزه های کاری فراوانی میان پلیس و آموزش و پرورش به صورت مشترک وجود دارد که با تعامل دو طرفه به نحو احسن انجام خواهند شد.

این مقام عالیرتبه انتظامی یادآور شد: پلیس کرمانشاه این آمادگی را دارد تا ظرفیت های خوبی که در معاونت اجتماعی، پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش ها وجود دارد را برای آگاه سازی دانش آموزان و حتی جامعه فرهنگیان نسبت به خطرات و آسیب های پیش رو در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

وی گفت: علاوه بر حضور کارشناسان پلیس در مدارس استان برای تشکیل کلاس های آگاه سازی، می توان در نشست های مشترکی که کارشناسان آموزش و پرورش نیز حضور داشته باشند نسبت به تصمیم سازی جهت کاهش معضلات و آسیب ها چه در سطح جامعه و چه مدارس اقدام کرد.

سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برقراری امنیت پایدار در جامعه توسط پلیس و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان توسط معلمان فرهیخته، آینده کشور به فضل الهی روشن تر از امروز خواهد بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.