stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 434564
  • 27 فروردین 1401 - 18:54
1

انهدام باند موادمخدر در جنوب شرق کشور/دستگیری ۲ سوداگر مرگ

انهدام باند موادمخدر در جنوب شرق کشور/دستگیری ۲ سوداگر مرگ
قلم | qalamna.ir :

پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» افزود: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در حوزه استحفاظی آن یگان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اضافه کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ سوداگر مرگ، ۶۸۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۴۳۶ کیلوگرم حشیش، ۲۱۹ کیلوگرم تریاک و ۳۱ کیلوگرم مرفین را به همراه یک دستگاه بی سیم کشف کنند.

گودرزی اظهارداشت: مرزبانان شبانه‌روزی در مناطق مرزی کشور حضور فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

قاچاق موادمخدر در مخزن‌های سی ان جی
سردار «حشمت اله ملکی» فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی در دستور کار پلیس راه آهن است از کشف بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.

وی اظهار داشت: کارکنان پلیس راه آهن جنوب شرق با تشدید اقدامات کنترلی حین بازرسی خودروهای ارسالی از مبدأ زاهدان به تهران به یک دستگاه خودرو وانت حامل مخزن های سوخت سی ان جی مشکوک شدند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی افزود: ماموران پس از بررسی و بازدید کامل خودروی مشکوک و با عبور مخزن‌های سوخت از دستگاه ایکس ری، مشاهده کردند داخل مخزن ها شی مشکوک وجود دارد.

ملکی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودرو به همراه متهم به مقر انتظامی، مخزن‌های سی ان جی برش داده شدند که تعداد ۴۶ عدد بطری یک لیتری به وزن بیش از ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به صورت ماهرانه داخل کپسول های سی ان جی جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور تصریح کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.

ملکی با توصیه به مسافرانی که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن است بنابراین مسافران از جابه جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند.

وی افزو: پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.