stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 434563
  • 27 فروردین 1401 - 18:54
1

مدیرعامل مس رفسنجان: قرار نیست به هر دروغی واکنش نشان دهیم/ قراردادمان با ربیعی، قلبی است

مدیرعامل مس رفسنجان: قرار نیست به هر دروغی واکنش نشان دهیم/ قراردادمان با ربیعی، قلبی است

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره حواشی تیم فوتبال این باشگاه پس از حذف از جام حذفی توضیح داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از باشگاه مس رفسنجان، مجید زیندینی، مدیرعامل این باشگاه درباره حواشی به وجود آمده پس از شکست مس رفسنجان به خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و مطرح شدن شایعه برکنار ربیعی توضیح داد: متاسفانه در روزهای اخیر اخبار کذبی در فضای مجازی منتشر شد که فضای تیم و باشگاه ما را به حاشیه برد. این اخبار کذب نه صحت داشت و نه رسمیت و تنها گمانه‌زنی برخی از رسانه‌های غیررسمی و حاشیه‌ساز بود. ما به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای قرار نیست نسبت به هر خبر دروغ و شایعه مجازی سریعا واکنش نشان بدهیم و بیانیه صادر کنیم. تیم ما در جام حذفی شکست خورده بود و پس از آن همه اعضای تیم در استراحت بودند که این شایعه‌ها شروع شد.

او افزود: تنها واکنش رسمی باشگاه مس رفسنجان، اعمال جریمه ۱۵ درصدی تمام اعضای تیم بود که آن هم فردای روز بازی توسط روابط عمومی باشگاه منتشر شد. با این حال ما از محمد ربیعی، سرمربی محترم تیم‌مان درخواست کردیم برای بررسی شرایط تیم به رفسنجان بیاید و درباره تمام مسائل با هم گفت‌وگو کردیم. یادتان نرود ربیعی، مربی‌ای نیست که تازه به باشگاه ما آمده باشد. او سه سال در این باشگاه بوده، خودش این تیم را لیگ برتری کرده، شهروند افتخاری رفسنجان است و سوای مسائل فوتبالی، چه در این باشگاه و چه در شهر رفسنجان همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته و تا ابد هم خواهد داشت.

مدیرعامل مس گفت: عملکرد ایشان در این ۳ سال هم مشخص است. او همان مربی است که تا چند هفته قبل در تمام نظرسنجی‌های رسانه‌ای در میان برترین مربیان فوتبال ایران در دو سال گذشته قرار داشته. حالا هم اتفاقی نیفتاده و اولین‌بار نیست که در کنار هم در مقطعی از فصل با چنین شرایطی مواجه می‌شویم. تمام تیم‌های فوتبال در سراسر دنیا با فراز و نشیب مواجه هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در همین جام حذفی استقلال و پرسپولیس هم در استادیوم آزادی و مقابل چشم هزاران هوادارشان شکست خوردند و از جام حذفی کنار رفتند. در لیگ هم که شرایط ما فوق‌العاده بوده و با وجود این که چند بازی است با بدشانسی و دلایل مختلف برخلاف آمار و جریان بازی امتیاز از دست داده‌ایم اما رتبه پنجم جدول را در ‍اختیار داریم که برای یک تیم در دومین سال حضورش در لیگ برتر، یک رتبه بسیار خوب است.

زیندینی درباره تعلیق جریمه ۱۵ درصدی مسی‌ها گفت: در جلسه هیات مدیره و پس از گفتگو با سرمربی محترم تیم، تصمیم بر این شد که ۵ درصد این جریمه قطعی باقی بماند اما ۱۰ درصد آن به صورت تعلیقی و با تصمیم سرمربی تیم اعمال می‌شود که به امید خدا با بازگشت تیم به شرایط ایده‌آل که بزودی اتفاق خواهد افتاد، این جریمه هیچ‌وقت اعمال نخواهد شد.

زیندینی در پایان بیان کرد: مس رفسنجان ۳ فصل فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی را با هدایت محمد ربیعی تجربه کرده؛ سال اول تیم پس از سال‌ها انتظار به لیگ برتر آمد، سال گذشته در اولین فصل حضورش هشتم شد و لیگ را در نیمه بالای جدول تمام کرد و حالا تا پایان هفته ۲۴ در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. همین عملکرد فوق‌العاده باعث شده توقعات از مس رفسنجان تا این حد بالا برود وگرنه از لحاظ منطق فوتبالی عملکرد مس تا همین جا هم فراتر هم انتظارات بوده است.

او ادامه داد: تمام ما به عنوان مسئولان باشگاه و مردم رفسنجان تا همیشه قدردان زحمات محمد ربیعی هستیم و از او به خاطر تمام زحماتی که در این سال‌ها برای تبدیل مس رفسنجان به یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران کشیده، تشکر می‌کنیم. ما یک سال و نیم دیگر با ایشان قرارداد داریم و با افتخار تا پایان مدت قراردادمان در خدمت‌شان هستیم. سوای این قرارداد رسمی، یک قرارداد قلبی هم میان ما وجود دارد که مدت زمان این قرارداد قلبی هیچ وقت تمام نخواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.