stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 434422
  • 26 فروردین 1401 - 23:30
2
امام جمعه قصرشیرین:

سفرهای استانی اقدام خوبی در راستای مردمی ماندن دولت سیزدهم است

سفرهای استانی اقدام خوبی در راستای مردمی ماندن دولت سیزدهم است
کرمانشاه - قلمنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اقدامی اثرگذار و بسیار خوب برای مردمی ماندن این دولت است زیرا مردمی ماندن مهم تر از مردمی بودن است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به دیدار مسوولان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات معظم له برای دعوت به اخلاق افزود: باید یک نگاه جمعی و ملی به این مساله باشد تا اثر جمعی و گسترده داشته باشد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روند فعلی مذاکرات هسته ای را در کنار ابزار بر ایستادگی تیم مذاکره کننده کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل تایید فرمودند.

امام جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره به بیانات رهبری جهت استفاده از منابع انرژی آزاد شده در اقدام های زیربنایی گفت: این منابع نباید در راه مسیر واردات بی رویه قرار گیرد بلکه باید طوری هزینه شود که منفعت ملی داشته باشد.

او همچنین به مساله ابربدهکاران بانکی اشاره کرد و افزود: فاش کردن ابربدهکاران بانکی در واقع گامی لازم اما ناکافی در شفافیت اقتصادی است که باید بصورت دقیق و بدون حاشیه و موج سواری رسانه ای در جهت برگشت اموال بیت المال به خزانه و به استفاده در جهت کارهای زیر بنایی صورت گیرد.

او گفت: انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی سالیانی است که در دولت های مختلف مطرح می شود اما از دولت انقلابی و جهادی آیت الله رییسی می خواهیم که نسبت به این موضوع مهم عنایت ویژه داشته باشند و برای همیشه این موضوع را حل و فصل نمایند و برخورد قاطع با بدهکاران بانکی صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به سازمان تامین اجتماعی که در آنجا سیاست های کلی تامین اجتماعی ارایه شده گفت: ایجاد نظام یکپارچه تامین اجتماعی طراحی پایگاه جامع اطلاعات ساماندهی صندوق ها با تامین منابع پایدار که از سال ۱۳۸۵ تاکنون این سهم کمک به صندوق های بازنشستگی از بودجه رفاهی کشور به بیش از ۵۹ درصد رسیده است.

وی اظهار داشت باید یک خط مشی واحدی اتخاذ شود تا صندوق را از خطر ورشکستگی نجات دهد، یکی از ابعاد دردآور اجتماعی وجود فاصله بین اقشار و اصناف مختلف مردم است که باید این مرتفع شود و اثر بخشی بیشتر هدفمندی یارانه ها و استقرار نظام ملی احسان و توجه ویژه به زنان و خانواده و در نهایت پیوست تامین اجتماعی طرح های کلان از موضوعات مطرح شده در این نامه است که امید است مسوولان در تحقق و اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری بتوانند کوشا باشند تا شاهد از بین رفتن فقر و ایجاد عدالت اجتماعی باشیم.

وی همچنین سالگرد شهادت سردار سید محمد حسین زاده حجازی معروف به سردار حجازی را تسلیت گفت و ادامه داد: این شهید والامقام در مسوولیت های بزرگ و اثرگذار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرده و در همه آنها سربلند و موفق بوده است و برای همیشه ماندگار است.

وی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام افزود: مهربانی با همسایه، مردم داری و کمک به نیازمندان و اطعام آنان از خصوصیات بارز این امام همام بود که امید است جامعه ما در جهت خدمت رسانی کریمانه به خانواده های نیازمند از این ایشان الگو بگیرد و در این راستا قدم بگذارد.

وی همچنین با اشاره به شب های قدر گفت: شب های قدر، شب تفکر، قضا و قدر است که در این شب باید از فرصت با عظمت رمضان و فرصت بی نظیر شب قدر برای جبران گذشته و استغفار و تفکر و آشتی با آسمان و جهش به سوی سعادت و توجه به ذات اقدس الهی استفاده کنیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.