stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 434421
  • 26 فروردین 1401 - 23:30
0
امام جمعه کرمانشاه:

بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب با ملت بود

بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب با ملت بود
کرمانشاه- قلمنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب اسلامی با ملت بود و از ابتدا هم مورد تایید امام و مقام معظم رهبری قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: اگر ارتش و سپاه امروز ۲ قدرت بزرگ خاورمیانه هستنند به برکت اسلام و قرآن است.

وی در ادمه گفت: خارجی ها از زمان مصدق یک کلمه به نفع ما سخن نگفتند. از روز اول انقلاب اسلامی امریکا ما را تحریم کرده است. لذا براساس گفته مقام معظم رهبری کشور معطل مذاکرات و برجام نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به تدریج باید وابستگی ۱۰۰ ساله به نفت کاهش یابد. افزود: خام فروشی مواد اولیه تذکر مقام معظم رهبری در این هفته بود و من هم به مسوولان استانی در رابطه با خام فروشی قیر گیلانغرب تذکر می‌دهم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، همچنین به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۲۸ فروردین مصادف با پانزدهم ماه رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع) است. همچنین روز مستضعفان و هفته کمک به محرومان است. امام حسن مجتبی (ع) اموال خود را به محرومان می‌داد و زندگی ایشان در جهت کمک به فقرا بود لذا باید عبادت و حرکت او را سرمشق خود قرار دهیم.

وی همچنین به سالگرد شهادت سید «محمد حجازی» از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۵ فروردین اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام تمام عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و همین ها قدرت را به وجود آوردند و به همین دلیل است که دشمن نمی تواند به انقلاب و کشور ما کج نگاه کند.

آیت الله علما، همچنین در خطبه اول نماز جمعه عنوان کرد: تمام حرف‌ها و صحبت ها و بعثت پیامبران و نزول کتاب‌های آسمانی و حقیقت انسان ها برای این است که خود را شکوفا کنیم و بفهمیم چه کسی هستیم.

وی با اعلام اینکه روزه و نماز برای این است که حقیقت آدم را بفهمیم، اضافه کرد: مهمترین راز و باطن و جوهر ماه رمضان این است که طهارت باطن پیدا کنیم. اگر این طوری شد خود را در خدمت آن دانستیم آن وقت است که حقیقت خود را فهمیده‌ایم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.