stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 434327
  • 26 فروردین 1401 - 17:58
0
امام جمعه اهواز :

مسئولان همه بخش‌ها برای تحقق شعار سال برنامه داشته باشند

مسئولان همه بخش‌ها برای تحقق شعار سال برنامه داشته باشند
خوزستان - امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم را کاهش دهند، گفت: تشکیل فرمانده واحد و مدیر مشخص در عرصه شعار سال بسیار مهم است و باید به این مساله توجه شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز جمعه ۲۶ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه یک شب قدر از هزار ماه برتر و پرفضیلت تر است، اظهار کرد: اگر انسان تلاش کند می تواند در شب های قدر بار خود را ببندد و فضیلت های این شب را به دست آورد.

وی افزود: بهترین و برترین عمل در شب های قدر، اندیشیدن و تفکر است. روایت های زیادی در باب اندیشیدن و تفکر وجود دارد که انسان را به تفکر و اندیشیدن به خداوند متعال و قدرت الهی دعوت می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دعای جوشن کبیر، مناجات شعبانیه، دعای ابوحمزه ثمالی، قرآن بر سرگذاشتن از کارهایی است که مومنان در شب های قدر انجام می دهند. علاوه بر این کارها، برترین عمل در شب های قدر، تفکر در مسیر تکامل معنوی انسان است.

موسوی فرد عنوان کرد: فکر و اندیشه ای که در مسیر تکامل معنوی انسان باشد تا انسان به هدف آفرینش پی ببرد از افضل اعمال است. انسان باید در این شب ها بیاندیشد که از چه راه هایی می تواند به خدای متعال نزدیک شود و از این رو بهترین عمل در شب های قدر، فکر کردن و نقشه ریختن برای رسیدن به خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه شعار سال رهبری در سه کلید واژه خلاصه می شود، افزود: بیش از ۱۰ سال است که معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته و این به دلیل آن است که تعدادی از ما مسئولان حرف مقام معظم رهبری را گوش نکرده ایم. باید مسولان در شب های قدر بنشینند و برای تحقق شعار سال فکر و برنامه ریزی کنند تا مشکلات را مرتفع کنند.

امام جمعه اهواز گفت: سختی هایی که مردم با آن ها درگیر هستند به دلیل آن است که من ِمسئول اصلا فکر نمی کنم و نمی اندیشم. مسئولان باید در سه عرصه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین فکر و برنامه ریزی کنند تا بتوانیم تولیدی دانش بنیان و اشتغال آفرین داشته باشیم.

موسوی فرد با تبریک روز ارتش تصریح کرد: ارتش یکی از ابزارهای اقتدار در جمهوری اسلامی ایران است.در صحنه های گوناگون ارتش حضور داشته و برای امت اسلامی افتخار هستند.

وی در خصوص تحقق شعار سال گفت: سهم دقیق هر بخش برای تحقق عینی شعار سال باید شناسایی شود تا بتوانیم این شعار را در حوزه های مختلف اجرایی کنیم. مسئولان باید در هر بخشی در رابطه با شعار سال برنامه داشته باشند تا بتوانیم پیگیری های لازم را در راستای تحقق این شعار انجام دهیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم را کاهش دهند، خاطرنشان کرد: تشکیل فرمانده واحد و مدیر مشخص در عرصه شعار سال بسیار مهم است و باید به این مساله توجه شود. تعیین اهداف کلان اقتصادی در بازه زمانی مشخص نیز یکی دیگر از مباحثی است که باید در دستور کار قرار گیرد. تشکیل هیات های اندیشه ورز و کارگروه های اقتصادی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.