stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 434240
  • 25 فروردین 1401 - 18:53
0

فرهاد همچنان مانع حضور فرزاد در استقلال/ سرنوشت مربی آبی‌ها چه می‌شود؟

فرهاد همچنان مانع حضور فرزاد در استقلال/ سرنوشت مربی آبی‌ها چه می‌شود؟

فرزاد مجیدی همچنان در تمرینات و در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور ندارد و مشخص نیست که این مربی چه زمانی می‌تواند به جمع تیم بازگردد.

قلم | qalamna.ir :

فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال مدتی است که از جمع آبی‌پوشان پایتخت دور مانده و این تصمیم هم بنا به نظر برادرش، فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

فرزاد مجیدی پس از داربی ۹۸ پایتخت دیگر نتوانست مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کند و در بازی مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تا به امروز نتوانسته در کادر فنی استقلال حضور داشته باشد.

مربی استقلال پیش از این سابقه غیبت و ممنوعیت حضور در جمع آبی‌ها را داشته و سرمربی استقلال نیز در صحبت‌های خود نسبت به این غیبت، مسائل انضباطی را مهم‌ترین دلیل غیبت فرزاد مجیدی قلمداد کرده است. او در یکی از صحبت های خود نسبت به فرزاد مجیدی تاکید داشت:‌ “من در چارچوب زمین فوتبال با کسی تعارف ندارم حتی اگر برادرم باشد. مسائل انضباطی برای من اولین چیز است. در چارچوب زمین فوتبال برای من برادر هیچ فرقی با کس دیگری ندارد.”

با این حال فرزاد مجیدی همچنان از مغضوبان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید و تا اینجای کار استقلال پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی دوران تعطیلات خود را سپری می‌کند و باید دید فرهاد مجیدی اجازه حضور دوباره برادرش را به جمع آبی‌ها می‌دهد یا این مربی دیگر جایی در کادر فنی استقلال نخواهد داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.