stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 434182
  • 24 فروردین 1401 - 18:50
2

مالکان شخصی و دولتی وضعیت زمین‌های بایر مرکز شهر بهارستان را تعیین تکلیف کنند

مالکان شخصی و دولتی وضعیت زمین‌های بایر مرکز شهر بهارستان را تعیین تکلیف کنند
اصفهان_ شهردار اصفهان گفت: ضروری است مالکان شخصی و دولتی هر چه زودتر وضعیت زمین‌های بایر مرکز شهر بهارستان را تعیین تکلیف کنند.
قلم | qalamna.ir :

محمد شبانی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهر بهارستان نمایندگی اداره ورزش و جوانان مسئول ندارد، اظهار داشت: این در حالی بود که مدیر کل ورزش و جوانان قول داده بودند که مدیر قبلی سه روز در هفته را در این اداره مستقر شود.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهر جدید بهارستان کم است، اضافه کرد: برای این امر مقرر شده است زمین دو مجموعه ورزشی از سوی شرکت عمران بهارستان به اداره کل ورزش و جوانان فراهم شود.

تخریب دیوار ۵۷ باغ در منطقه مرغ

شهردار بهارستان با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز وظیفه شهرداری است، اضافه کرد: در منطقه مرغ بهارستان در این زمینه با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو هستیم، برای این امر با همکاری سازمان جهادکشاورزی ۵۷ دیوار باغی را تخریب کرده‌ایم.

وی در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های بایر محدوده مرکز شهر بهارستان نیز افزود: در این زمینه باید توجه داشت برخی از این زمین‌ها شخصی و بخشی دولتی است که مهلت داده شده تا تیر ماه این زمین‌ها تعیین تکلیف شود چرا که این زمین‌ها منجر به ایجاد گرد و غبار در شهر می شور.

شبانی همچنین با اشاره به اینکه امام جمعه بهارستان در خصوص نبود محلی برای تجمع در بهارستان مطالباتی را داشتند، گفت: برای این امر استاندار اصفهان مهلت ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف این محل را در نظر گرفته تا شهرداری و شرکت عمران در این زمینه محل مناسبی را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در یک مدرسه دخترانه در بهارستان ۷۰۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند، ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت که این مدرسه مازاد ظرفیت دانش‌آموز دارد و قرار شد چهار مدرسه جدید در این شهر بهره برداری شود.

شهردار بهارستان با بیان اینکه آرامستان بهارستان نیز همواره تعیین تکلیف نشده است، اضافه کرد: در این زمینه مقرر شد تا دو هفته آینده زمین آرامستان مشخص شود.

تصمیم واحد برای واحدهای صنفی ۳ خیابان بهارستان اتخاذ شود

وی با بیان اینکه ۷۴۶ واحد صنفی در خیابان‌های الفت، فروردین و اردیبهشت شهر بهارستان ایجاد شده است، گفت: برخی از این واحدها حکم تخریب و برخی جریمه شدند که این شرایط مناسب نیست و باید برای همه یک تصمیم واحد اتخاذ شود.

شبانی اضافه کرد: در طرح تفصیلی شهر بهارستان محل استقرار این واحدهای صنفی مسکونی و خدماتی بوده است که در این زمینه تخلف ساخت و ساز را داشته‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی آب‌های سطحی در بهارستان نیز در دستور کار است، افزود: برای این امر سه مرکز را برای جمع‌آوری آب‌ها در نظر گرفتیم که مورد مخالفت محیط زیست قرار گرفت.

شهردار بهارستان با بیان اینکه بودجه شهرداری بهارستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این میزان ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه جاری و ۷۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی بهارستان پس از ۱۵ سال بهره برداری خواهد شد، گفت: قرار است این پروژه خرداد امسال بهره‌برداری می‌شود که با اجرای این طرح سه سالن سینما به بهارستان افزوده می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.