stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 434180
  • 24 فروردین 1401 - 23:10
2

تندباد همراه با گردوغبار درشمال وشرق اصفهان/محدودیت تردد اعمال شد

تندباد همراه با گردوغبار درشمال وشرق اصفهان/محدودیت تردد اعمال شد
اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع تندباد همراه با گرد و خاک در شرق و شمال استان اصفهان خبر داد و گفت: محدودیت تردد در آزادراه کاشان اعمال شد.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه جوی همرفتی به استان اصفهان اظهار داشت: این سامانه در قالب بارش‌های پراکنده، شرایط ابرناکی و تندباد در استان فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عصر امروز نیز در استان اصفهان شاهد وزش تندباد شدید همراه با گرد و غبار بودیم، ابراز داشت: این پدیده در شرق و شمال استان اصفهان گزارش شد.

وزش تندباد با سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه وزش تندباد شدید منجر به وقوع تندباد همراه با گرد و غبار با سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت در مناطق شمالی استان اصفهان شد، اضافه کرد: این پدیده منجر به محدودیت تردد در آزادراه کاشان – نطنز و نطنز – بادرود شد.

وی با بیان اینکه تندبادهای حاوی گرد و غبار در کانون‌های فرسایش بادی استان اصفهان بوده است، ابراز داشت: ۱.۵ میلیون هکتار کانون فرسایش بادی در استان اصفهان وجود دارد که حاصل سال‌ها خشکسالی و افزایش دما است.

ثبت ۱۱ روز هوای آلوده با گرد و غبار در اصفهان

شیشه فروش با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۱ روز هوای دارای گرد و غبار در اصفهان داشته‌ایم، ادامه داد: ۱۴ کانون گرد و غبار در استان اصفهان داریم که در اکثر شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان‌های شمالی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: برای از بین بردن کانون‌های فرسایش بادی ۳۱۰ هزار هکتار جنگل دست کاشت و ۳۰ هزار هکتار مالچ پاشی اجرا شده است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.