stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 434151
  • 24 فروردین 1401 - 21:17
0
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

جوانان را نسبت به انجام کارهای فنی و حرفه‌ای ترغیب کنید

جوانان را نسبت به انجام کارهای فنی و حرفه‌ای ترغیب کنید
خوزستان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه ذهنیت جوانان نسبت اشتغال تنها در ادارات دولتی و شرکت‌ها است، گفت: باید جوانان را نسبت به انجام کارهای فنی و حرفه‌ای ترغیب کنید.
قلم | qalamna.ir :

عباس بیت مشعل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به همراه جمعی از معاونین خود، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، پس از ارائه گزارش فنی و حرفه‌ای خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، طی سخنانی با اشاره به اینکه اعتمادسازی نسبت به دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بسیار مهم است، اظهارداشت: ذهنیت جوانان نسبت اشتغال تنها در ادارات دولتی و شرکت‌ها است که باید آن را با اعتمادسازی تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های متعدد موفق با اعتبارات مختلف که به بهره‌برداری رسیده لازم است به اطلاع عموم رسد، گفت: جوان دارای مهارت و جویای کار، با این طرح‌ها می‌تواند شاغل شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: اعتمادسازی برای جوانان نسبت به کارهای فنی و حرفه‌ای ایجاد شود و در مرحله بعد نیز این اقدامات اطلاع‌رسانی شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان تأکید کرد: باید نوع مهارت‌ها به‌گونه‌ای باشد که در بازار آن محصول خریدار نیز داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.