stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 433857
  • 23 فروردین 1401 - 20:14
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند

مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند
کرمانشاه – قلمنا مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باید به بحث آموزش بپردازند و هیچ مدرسه‌ای حتی در مناطق گرمسیری نیز حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارد.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز سه‌شنبه به نقل از سلمان محمدی افزود: آموزش غیرحضوری تبعات بی‌شماری مانند اُفت تحصیلی دانش‌آموزان و ترک تحصیل، اضافه وزن مفرط، عدم جامع پذیری استرس و افسردگی برای دانش آموزان در پی داشت.

وی حضوری شدن مدارس را اتفاقی مبارک دانست و افزود: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد هرچند نقش معلمان در دوره شیوع بحران کرونا بسیار مهم و چشمگیر بود.

محمدی با بیان اینکه با حضوری شدن آموزش، شادی و روح جدیدی در کالبد شهر دمیده شده است گفت: بستر شبکه آموزشی شاد تعطیل نیست اما هیچ معلمی نباید در این شبکه تدریس کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه فضای مجازی شاد را راه ارتباطی بین اولیا و دانش‌آموزان با معلمان و مکمل آموزش حضوری دانست و افزود: حتی اگر مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شود معلمان حق تدریس در بستر شاد را ندارند.

محمدی رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و تهویه در مدارس را الزامی دانست و بیان داشت: اولیا دانش‌آموزان را به انجام واکسیناسیون ترغیب نمایند و مسوولان مدارس رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی را به‌صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک دستی و فساد ستیزی، و قانونمندی را از جمله اصولی دانست که باید در آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در مورد نقل و انتقالات نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز بیان داشت: از پنجم لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ثبت نام آغاز خواهد شد و در خرداد ماه این نقل و انتقالات انجام خواهد گرفت همچنین اول تیرماه نیز ساماندهی نیروی انسانی صورت می‌گیرد و انشاالله تا اول مهرماه هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

محمدی در پایان بکارگیری بازنشستگان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در اداره کل آموزش و پرورش را ممنوع دانست و گفت:در راستای جوانگرایی هیچ استثنایی پذیرفته نخواهد شد البته این عزیزان در قسمت آموزشی می‌توانند خدمت‌رسانی نمایند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه بیش از ۳۳۰ هزار نفر دانش آموز و ۲۶ هزار معلم است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.