stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 432846
  • 18 فروردین 1401 - 10:35
0

مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان معرفی شد

مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان معرفی شد
هرمزگان/ قلمنا-در مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان معرفی و از زحمات شش ساله امین قصمی در این مسئولیت قدردانی شد.
قلم | qalamna.ir :

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم با قدردانی از تلاش های امین قصمی مدیرعامل سابق آبفای هرمزگان افزود: در شش سال گذشته اقدامات موثر و خوبی انجام شده است و هرمزگان در این مقطع از تمامی تکنولوژی ها برای تولید آب استفاده کرده بطوریکه بزرگترین آبشیرین کن ها در این استان احداث شده است.

مسعود خشایی ابراز امیدواری کرد، با طرح های توسعه ای دیگر در این بخش، روزهای پرآبی پیش روی هرمزگان قرار گیرد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی هرمزگان تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند که نسبت به میانگین کشوری، شاخص بالایی محسوب می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد، هرمزگان در توسعه تاسیسات و شبکه فاضلاب نیز پیشگام است و برنامه های توسعه ای آن با میانگین کشوری مطابقت می کند.

مسعود خشایی گفت: با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتی(ع) سپاه در توسعه آبرسانی، شاهد بهره مندی بیشتر روستاها از نعمت آب خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سابق آبفای هرمزگان گفت: قصمی در این مسئولیت اقدامات زیادی انجام داد و بنا داریم از ظرفیت وی در مناصب دیگر بهره ببریم. 

وی همچنین از عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل جدید آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان یک مدیر باتجربه یاد کرد و افزود: ملاک ما در واگذاری مسئولیت ها، رضایت مردم است و آقای حمزه پور در کسوت مدیرعاملی آبفای بوشهر طی سال های گذشته توانمندی هایش را اثبات کرد و مردم از عملکرد وی رضایت داشتند و فرصتی فراهم شد تا از ظرفیت وی در استان هرمزگان استفاده شود.

خشایی در پایان ابراز امیدواری کرد، با برنامه های مدیرعامل جدید آبفای هرمزگان شاهد توسعه بیش از پیش آبرسانی در این استان باشیم.

تامین آب بندرعباس از طریق آبشیرینکن ها یک اقدام حیاتی بود

امین قصمی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این مراسم به اشاره به اقدامات انجام شده در شش سال گذشته گفت: از زمان پذیرش مسئولیت به عنوان مدیرعامل آبفای هرمزگان، تامین آب بندرعباس از طریق آبشیرینکن ها را به عنوان یک اولویت در برنامه کاری خود قرار دادم و با تلاش همکاران برای هر یک از شهرها و روستاهای هرمزگان طرح های توسعه ای تعریف کردیم.

وی، تامین آب بندرعباس از طریق آبشیرینکن را به عنوان یک اقدام بزرگ و حیاتی یاد کرد و افزود: این اقدام علاوه بر اینکه مرکز استان و شهرستان خمیر را به منابع پایدار آب وصل کرد، باعث شد تا برداشت آب از منابع سطحی و زیر سطحی میناب نیز کاهش و از این ظرفیت برای مصارف دیگر استفاده شود.

وی با قدردانی از همکاری وزارت نیرو،  استانداری، نمایندگان مجلس، سازمان برنامه بودجه و… در اجرای طرح های توسعه ای آبرسانی ابراز امیدواری کرد، با به سرانجام رسیدن دیگر برنامه های پیش بینی شده در مدیریت جدید شاهد تامین آب پایدار در تمام مناطق هرمزگان باشیم.

چاره ای جز توسعه آبشیرینکن ها نداریم

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حمایت استاندار هرمزگان در واگذاری این مسئولیت، به برنامه های خود در توسعه آبرسانی هرمزگان اشاره کرد و افزود: مدیریت در حوزه آبرسانی بسیار سخت و طاقت فرساست و امیدوارم با همکاری و مشارکت همگانی بتوانیم به آنچه که نیاز هرمزگان است دست پیدا کنیم.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه در حال حاضر منابع آبی هرمزگان بحرانی و طاقت فرساست، افزود: شرایط هرمزگان را به خوبی می شناسم و به دلیل منابع محدود سطحی و زیر سطحی چاره ای جز توسعه آبشیرینکن ها نداریم.

به گفته وی، هرمزگان یک استان کم بارش است و ضروریست خود را با این شرایط وفق داده و آب مورد نیاز مردم استان را از منابع غیر متعارف چون آبشیرینکن ها تامین کنیم.

   مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عین حال، شیرین سازی آب دریا را بسیار گران عنوان کرد و افزود: کاهش هدر رفت و مدیریت مصرف آب از جمله اقداماتی است که باعث پایداری بیش از پیش آب در مناطق مختلف هرمزگان خواهد شد.

وی با تاکید بر نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های توزیع برای کاهش هدر رفت، تصریح کرد، این مسئولیت بر عهده آب و فاضلاب است و ما نیز با تکیه بر امکانات و توانایی های خود تلاش خواهیم کرد در این زمینه تجدید نظر کرده و شبکه های آبرسانی استان را بازسازی کنیم.

انتقال پساب تصفیه شده به صنایع غرب را با جدیت ادامه می دهم

حمزه پور با اشاره به لزوم مدیریت مصرف آب با توجه به محدودیت منابع گفت: شیرین سازی آب دریا پرهزینه است و چاره ای جز این کار نداریم از این رو می طلبد، مشترکین نیز با در اولویت قرار دادن مصرف بهینه، آبفا را در توسعه و بهسازی شبکه های آبرسانی یاری کنند.

وی، ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توسعه آبرسانی در روستاها را به فال نیک گرفت و افزود: مشارکت آبفا و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه آبرسانی نوید بخش روزهای خوبی خواهد بود.

 مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه انتقال پساب تصفیه شده به صنایع غرب را با جدیت ادامه خواهد داد، ابراز امیدواری کرد، با انتقال پساب تصفیه شده، دیگر شاهد ورود آن به دریا نباشیم و مردم نیز به خواسته دیرینه شان دست پیدا کنند.

وی همچنین تکریم کارکنان و توجه به نیروی انسانی را سرآغاز خدمت به مردم دانست و گفت: اگر بخواهیم به مردم خدمت کنیم باید نیروی انسانی آموزش دیده و دارای رضایت شغلی داشته باشیم که در این راه تمام توان خود را به کار گرفته و اطمینان می دهم از همه ظرفیت های موجود بهره ببرم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های شش ساله امین قصمی در این مسئولیت قدردانی و عبدالحمید حمزه پور به عنوان مدیرعامل جدید آب و فاضلاب هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.