stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 432840
  • 18 فروردین 1401 - 10:28
0
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است
هرمزگان/ قلمنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر احسان کامرانی در دیدار با مدیر کل و معاونین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، با اشاره به اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه ریزی برای کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالم و شاداب برای کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: با توجه به آنکه نوجوانان در فصل تابستان از تحصیل فارغ می شوند برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنها در این فصل با پیش بینی برنامه های’ آموزشی جذاب ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی به کودکان و نوجوانان مزیت مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که نیازمند گسترش روز افزون است.

کامرانی افزود: آموزش زبان های روز دنیا مزیت دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که زمینه ساز آشنایی کودکان و نوجوانان با زبان های روز دنیا در کنار زبان فارسی می شود.

وی گفت: بسیاری از خانواده ها از ظرفیت ها و پتانسیل های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اطلاع ندارند و اطلاع رسانی در این زمینه جهت آگاهی مردم برای استقبال بیش از پیش از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق محروم و کم برخوردار استان برای بهره مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از برنامه های آموزشی کانون نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه است.

کامرانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، خاطرنشان کرد: ظرفیت آموزش مجازی کودکان و نوجوانان که در دوران کرونا فعال گردید در کنار آموزش حضوری حفظ شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.