stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 431993
  • 13 فروردین 1401 - 18:44
3

تغییر ساعت‌کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان

تغییر ساعت‌کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان
خراسان رضوی - رییس اتاق اصناف مشهد گفت: نحوه فعالیت برخی از اصناف همزمان با ماه مبارک رمضان در این کلانشهر تغییر کرده است و واحدهای صنفی باید ساعت کاری و ملاحظات اجتماعی در نظر گرفته شده را به منظور حفظ حرمت روزه‌داران رعایت کنند.
قلم | qalamna.ir :

محمود بنانژاد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان پذیرایی و سرو غذا و نوشیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب برای همه واحدهای صنفی در مشهد شامل  رستوران، فروش اغذیه، فست فود، آبمیوه، بستنی و سوپرمارکتها و غیره ممنوع است.

وی اظهار داشت: توزیع مواد غذایی مانند آش، حلیم، حلوا و شله فقط به صورت بیرون بر و باید از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به بعد انجام گیرد، همچنین توزیع غذا با پیک موتوری ممنوع است و آنها که حامل جعبه غذا هستند باید مدنظر داشته باشند که از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: صنف فروش بستنی و فالوده از ساعت ۱۹ مجاز به عرضه محصول خود به صورت بسته‌بندی و بیرون بر و صنف کبابی، کله پزی و آشپرخانه از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه محصول خود به صورت بیرون بر هستند.

بنانژاد بیان کرد: کلیه فست فودها شامل ساندویچ، پیتزا و مرغ بریان از ساعت ۱۷ مجاز به عرضه و صرفا به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در محل واحد صنفی نخواهند بود.

وی ادامه داد: فروش و عرضه هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی در همه تالارها، باغ تالارها و همه واحدهای صنفی مستقر در اماکن مذهبی، اماکن ورزشی و تفریحی و پایانه ها و همچنین قهوه‌خانه ها، چایخانه ها و کافه‌های سنتی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: ساعت کاری نانوایی های آزادپز و یارانه ای همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا حداقل نیم ساعت بعد از اذان مغرب است، نانوایی هایی که مایل به فعالیت بعد از این ساعت هستند به شرط رعایت سهمیه آردشان، می توانند نان پخت و عرضه کنند.

بنانژاد همه اصناف را به رعایت موارد مذکور و پرهیز از روزه‌خواری در حضور دیگران به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.