stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 431832
  • 12 فروردین 1401 - 18:30
1

سهم خوزستان از تسهیلات ارزان قیمت سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریال است

سهم خوزستان از تسهیلات ارزان قیمت سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریال است
استاندار خوزستان سهم این استان از تخصیص تسهیلات ارزان قیمت دولت برای انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری را ۳۵ هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این منابع اعتباری، در قالب مصوبات سفر رییس جمهور به استان خوزستان ابلاغ شده است.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در حاشیه نشست رسیدگی به مشکلات شهرستان‌های اندیکا و لالی در محل فرمانداری لالی بیان کرد: از جمله اعتبارات تخصیص یافته در قالب سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، تسهیلات ارزان قیمتی است که به بخش تولید و ایجاد صنایع پایین دستی در استان اختصاص خواهد یافت.

وی رویکرد دولت سیزدهم را رسیدگی به مشکلات و محرومیت مناطق مختلف کشور به ویژه استان خوزستان بیان کرد و گفت: همزمان با فعالیت این دولت، تحرک جدی در رسیدگی به مشکلات شهرستان‌های استان خوزستان آغاز شده است.

استاندار خوزستان اضافه‌کرد: در این راستا، برنامه توسعه‌ای تهیه شده است که می‌تواند به رفع بخش قابل توجهی از مشکلات استان در مدت ۲ تا سه سال منجر شود.

خلیلیان توجه به اشتغال پایدار در خوزستان را یک اولویت اساسی بیان کرد و گفت: در این راستا، ایجاد صنایع پایین دست بخش کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است که بخشی از این پروژه‌ها در شهرستان‌های لالی و اندیکا اجرایی خواهند شد.

وی درباره اجرا نشدن ۲ طرح کشاورزی در شهرستان‌های اندیکا و لالی درسال‌های گذشته بیان کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها، در دستور کار قرار گرفته که به رونق بخش کشاورزی منطقه منجر می‌شود.

استاندار خوزستان همچنین به مشکلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان‌های لالی و اندیکا اشاره‌کرد و گفت: این مشکلات شناسایی شده‌اند و به منظور تامین آب شرب پایدار و بهداشتی این مناطق با اختصاص اعتبارات مورد نیاز، پروژه‌های کاربردی مناسبی تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامداری عاملی برای رونق اقتصادی است که بهره‌وری و شکوفایی ظرفیت‌های موجود را درپی دارد.

نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های اندیکا و لالی با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در محل فرمانداری  لالی در شمال خوزستان برگزار شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.