stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 431703
  • 11 فروردین 1401 - 20:39
1
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اصفهان:

معرفی مشاهیر شهرستان‌ها در نوروزگاه

معرفی مشاهیر شهرستان‌ها در نوروزگاه
اصفهان_ رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اصفهان گفت: مشاهیر شهرستان‌های اصفهان در برنامه نوروزگاه معرفی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سید روح الله سید العسگری با اشاره به برنامه متفاوت نوروزگاه و تأثیر آن بر گردشگران اظهار داشت: بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی با حضور انبوهی از گردشگران در شهر و استان اصفهان روبرو هستیم که از اولین روز نوروز در کاخ چهل‌ستون هر یک از شهرستان‌های استان اصفهان برنامه فرهنگی برگزار کردند.

وی افزود: آداب و رسوم، فرهنگ‌های مختلف و محصولات غذایی و صنایع دستی در این برنامه و در ابعاد مختلف به سبک موسیقی و یا تئاتر و نمایش به اجرا گذاشته می‌شود و کلیه شهرستان‌های استان با ابتکار و برنامه‌ریزی حضور پررنگی را در نوروزگاه داشتند.

معرفی مشاهیر شهرستان‌ها در نوروزگاه

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این برنامه‌ها افراد شاخص و مشاهیر شهرستان‌ها نیز معرفی می‌شوند، گفت: برای نمونه حاج رحیم ارباب از مشاهیر به نام شهرستان لنجان است که ماکت آن را در غرفه‌ها قرار دادند و مسافران برای عکاسی با این مشاهیر استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: کل مردم ایران با این برنامه نوروزگاه و معرفی شهرستان‌ها متوجه می‌شوند که استان اصفهان دارای شهرستان‌های بسیاری با فرهنگ و محصولات منحصر به فردی است و اصفهان به میدان نقش جهان خلاصه نشده است.

ایجاد تنوع در بازدید آثار تاریخی برای مسافران

سید العسگری با بیان اینکه هرکدام از شهرستان‌های استان اصفهان قابلیت تبدیل به قطب گردشگری را دارند، گفت: البته باید این برنامه‌ها به صورتی برنامه‌ریزی شود که با اتمام ایام نوروز به پایان نرسد بلکه در طول سال و با مناسبت‌های مختلف این برنامه‌ها ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران امروزی به دنبال تنوع و دیدن آثار باستانی مختلفی هستند که معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌ها در مکان‌های گردشگرپذیر اصفهان مؤثر است.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.