stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 431617
  • 11 فروردین 1401 - 17:00
2

خوزستان رتبه نخست آمار غرق شدگی در کشور

خوزستان رتبه نخست آمار غرق شدگی در کشور
خوزستان - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سه قایق نظارتی و نجات در رودخانه کارون برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی، در محدوده شهرستان اهواز مستقر شده است.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: این قایق ها برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی همه روزه در سطح رودخانه کارون از صبح تا بعدازظهر گشت زنی دارند.

وی گفت: چهار غواص از سازمان آتش نشانی نیز همه روزه در کنار رودخانه کارون و در پایگاه‌های آبی مستقر شده در حال آماده باش هستند تا در صورت وقوع حادثه احتمالی در کمترین زمان به محل اعزام شوند.

قنبری بیان کرد: از تمامی مسافران در خواست داریم نکات ایمنی را در هنگام استفاده از قایق رعایت کنند و از شنا کردن در رودخانه خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تمامی ماموران آتش نشانی و امدادی در سطح شهر اهواز در ایام نوروز تا ۱۴فروردین در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: پایگاه امداد آتش نشانی اهواز با همکاری شهرداری اهواز و سازمان بسیج شهرداری بر تفریحات قایق سواری میهمانان نوروزی و شهروندان نظارت کرده و تمام سطح رودخانه را زیر کنترل ایمنی خود دارد. وی ادامه داد:خوشبختانه تاکنون حادثه‌ای در این محدوده برای مسافران و شهروندان رخ نداده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.