stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 430874
  • 07 فروردین 1401 - 23:06
3
فرماندار همدان:

معتمدان محلات همدان در ارتقاء سطح خدمات نقش موثری دارند

معتمدان محلات همدان در ارتقاء سطح خدمات نقش موثری دارند
همدان- قلمنا- فرماندار همدان عنوان کرد: معتمدان محلات از جمله سرمایه های اجتماعی ما هستند که در کنار مسئولان برای ارتقاء سطح خدمات با نگاه عدالت محورانه به اقصی نقاط شهرستان نقش به سزایی ایفا می کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدعلی محمدی در نشست با تنی چند از معتمدین محلات شهر همدان با بیان اینکه سالی که گذشت مهار ویروس کرونا و افزایش چتر واکسیناسیون برای آحاد افراد و اقشار جامعه از جمله مهمترین موضوعاتی بود که همه فعالیتهای ما را تحت تاثیر قرار داد، عنوان کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله مواردی بود که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه اتفاق افتاد و سختی هایی را برای مردم بدنبال داشت.

وی ادامه داد: سرمایه انسانی و نیروی متخصص به تایید اهل علم و دانش مهمترین دارایی یک کشور است که کشورهای پیشرفته با بهره گیری از این سرمایه امروز سرمایه اجتماعی را مد نظر قرار داده اند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه سرمایه اجتماعی با جلب مشارکت های مردمی و دخالت دادن مردم در همه امور می تواند باعث رشد و توسعه همه جانبه و در صورت بی توجهی می تواند بسیار زیانبار باشد، اظهار کرد: تلاش در جهت کاهش فاصله بین مردم و دولت که در دولت مردمی این مهم بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است بسیار حائز اهمیت است.

محمدی با اشاره به اینکه معتمدان محلات از جمله سرمایه های اجتماعی ما هستند که در کنار مسئولان برای ارتقاء سطح خدمات با نگاه عدالت محورانه به اقصی نقاط شهرستان نقش به سزایی ایفا می کنند، گفت: برگزاری نشستهای بررسی مسایل و مشکلات محلات با حضور مدیران ذیربط در جمع مردم هر منطقه در سالجاری برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سالجاری شاهد رفع مشکل،تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر همدان باشیم که حل برخی از مشکلاتی که شما مطرح کردید با اجرای این طرح گره خورده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.