stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 430538
  • 06 فروردین 1401 - 0:47
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

دوبرابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم یک حرکت استراتژیک است

دوبرابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم یک حرکت استراتژیک است
کردستان- قلمنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: دوبرابر کردن قیمت خرید تضمینی گندم باتوجه به اهمیت بخش کشاورزی در تولید، اشتغال و ایجاد امنیت غذایی یک حرکت قابل تقدیر از سوی وزارت جهادکشاورزی بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، پیمان اسکندری اظهار کرد: افزایش دوبرابری  قیمت خرید تضمینی گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی دست مافیا را از قاچاق گندم کوتاه خواهد کرد و انگیزه‌ کشاورزان کشور را  بالا می برد.

وی تصریح کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان  از کشاورزان به عنوان ضامن امنیت غذایی کشور حمایت خواهد کرد و این مهم در راستای نظر ریاست جمهوری و حمایت وی  از کشاورزان و پایداری امنیت غذایی کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: طبق منویات رهبرانقلاب این حرکت قابل تقدیر وزارت جهادکشاورزی در نوروز و ایام تعطیلات در ابعاد بین المللی تاثیرگذار خواهد بود و باعث اقتدار ملی خواهد شد.

وی افزود: جامعه ای که بخواهد مستقل باشد و سر نوشت خودش را با دست خود رقم بزند، باید اول در کشاورزی استقلال داشته و بتواند محصولات مورد نیاز مردمش را  تولید کند.

اسکندری ادامه داد: با حمایت ویژه دولت و افزایش قیمت خرید گندم، انگیزه کشاورزان برای افزایش تولید گندم بیشتر خواهد شد و این موضوع  در راستا سیاست‌های کلی کشور و توصیه‌های رهبرانقلاب خواهد بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان با اشاره به قرارگرفتن شرایط اقتصادی موجود اذعان کرد: دو برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم بیش از پیش مهم بود زیرا این موضوع با خودکفایی و امنیت غذایی کشور ارتباط مستقیمی دارد و امیدواریم با حمایتهای وزارت جهادکشاورزی و تلاش کشاورزان زحمت کش در آینده شاهد رسیدن به اهداف عالی در بخش کشاورزی باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.