stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 430496
  • 05 فروردین 1401 - 19:31
1
امام جمعه قصرشیرین:

شعار سال دستور عملی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است

شعار سال دستور عملی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است
کرمانشاه- قلمنا- امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه شعار سال در واقع یک راهبرد و یک دستورالعمل برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و تولید ملی در واقع راه اصلی عبور از سختی ها و دشواری‌های اقتصادی برای کشور است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به نامگذاری امسال، افزود: رهبر انقلاب همچنان مسیر انقلاب اسلامی را بر مدار اقتصاد، صنعت و تولید جهت داد و راهبری کرد.

وی اظهار داشت: درست است که در حوزه افکار عمومی نوعی تشتت وجود دارد اما این حوزه نگرشی و گرایشی است و اعتماد عمومی را تنزل می دهد و حقیقت این است هر قدر در حوزه عملیاتی تولید و اداره زندگی و معیشت مردم توفیق کسب کنیم، مردم به عینه متوجه می شوند آنچه از بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌های بدخواهان می شنوند خلاف واقع است.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: در حقیقت ظرفیت‌هایی که شکوفایی اقتصاد خاصه در حوزه صنعت و تولید نصیب کشور شود به صورت آشکارا در زندگی مردم و به تبع آن رفاه و آسایش دیده می شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: نامگذاری سال های اخیر با محوریت مساله تولید ملی بوده است، با توجه به اشرافی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آرمان ها و دغدغه ها و سیاست ها و زنجیره امور فعالیت‌ها دارند، نسبت به انتخاب نام سال اقدام می نمایند.

وی گفت: از سالی که رهبر انقلاب نام وجدان کار و انضباط اجتماعی تا سال گذشته که بحث تولید پشتیبانی ها و رفع موانع زدایی هارا انتخاب نمودند تلاش کردند تا هر سال با هر شعار مختصات یکی از نقاط رسیدن به یک کشور قوی با یک اقتصاد قوی و مستحکم را ترسیم کنند که تاکنون این شکل در حال کامل شدن است.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه خطبه های خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سومین سال پیاپی و برای ششمین بار در دهه گذشته به مقوله تولید توجه ها را متمرکز ساختند در واقع تحول در تولید ملی با چالش افکار عمومی در جامعه امروز نیز مواجه هست و در سال جدید ۱۴۰۱ وقتی به سال‌های قبل نگاه می کنیم حوادث پر ماجرایی در حوزه‌های طبیعی سیاسی اقتصادی اجتماعی امنیتی و به خصوص مساله جدی ویروس منحوس کرونا تا به این لحظه تجربه شده است البته همین حوادث درمقاطعی موجب انسجام و بسیج اجتماعی کشور شد.

وی گفت: هدف اصلی رسانه ها ناامید کردن مردم است اما مردم با دیدن تعارض ها و تناقض ها متوجه می شوند و این تعارض ها و تناقض ها باعث روشن شدن مردم خواهد شد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: کار اصلی دشمن تضعیف باورها نسبت به ماهیت عملکرد نظام است اما به لطف خداوند و حضور مردم پروژه مایوس کردن مردم با شکست مواجه می شود.

حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: دشمن امروز سبک زندگی مردم را در جبهه فرهنگی هدف قرار داده که دچار آسیب و چالش جدی کند و در حوزه سیاسی به دنبال انزوای ایران است و حداقل شدن روابط بین الملل و حتی منطقه‌ای و از بین رفتن تمام سرپل ها و کانال های ارتباطی ما هستند.

وی ادامه داد: ما باید با توجه به تناسب منابع کشورمان و اولویت گذاری هایی که می کنیم بسته ای را برای مقابله با تهدیدات گسترده دشمن ارایه کنیم.

خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: نکته علمی که رهبر انقلاب در سال جدید مطرح نمودند مساله تولید دانش بنیان است و در واقع اشاره به بومی سازی تولید است که باید از نخبگان میهن اسلامی بهره بود تا جلوگیری از واردات بی دلیل مواد اولیه شود از این رو تولیداتی که متوقف شده و از کار افتاده است را بتوانیم با دانش و نخبگان داخلی در داخل کشور دست یابیم و در واقع وابستگی را قطع و به اقتصاد پایدار برسیم و این منجر به اشتغال آفرینی نیز خواهد شد.

وی گفت: آینده روشن است، نباید بگذاریم امید دردل مردم کمرنگ شود و باهمت و وحدت مسوولان وحضور کارآفرینان و حذف بروکراسی وقوانین دست و پاگیر شاهد رونق تولیدات و اشتغال مردم خواهیم بود و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بدانند که با پیشرفت کشور ما و استحکام پایه های اقتصادی ما وحضور شکوهمند مردم پای کار انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.