stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 430131
  • 04 فروردین 1401 - 0:40
1

سپاه تحت تحریم‌های شدید باقی خواهد ماند

سپاه تحت تحریم‌های شدید باقی خواهد ماند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: کریس مورفی، سناتور دموکرات در واکنش به توییت جیم ریش، سناتور جمهوری خواه، ادعاهای وی را نادرست خواند و گفت برجام هیچ جایگزینی ندارد.جیم ریش، عضو کمیته روابط خارجی سنا، نوشته بود: توافقی که با کاستن از تحریم ها ۹۰ تا ۱۳۰ میلیارد دلار به ایران سود می رساند و تحریم‌های بدترین ناقضان حقوق بشر در ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کاهش می دهد، از منافع امنیت ملی ما حمایت نمی‌کند. بدتر از آن، این توافق می تواند پوتین را قادر سازد تا زرادخانه هسته ای خود را بسازد.»

کریس مورفی، عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا و رئیس گروه خاورمیانه این کمیته در واکنش به این توییت نوشت: «من در جلسه توجیهی امروز [رابرت مالی رئیس تیم مذاکره کننده امریکا درمورد مذاکرات احیای برجام] بودم. هیچ یک از این موارد منعکس کننده آنچه در توافق پیشنهادی وجود دارد، نیست. رهایی اقتصاد {ایران از تحریم} محدود خواهد بود و تحریم های حقوق بشر همچنان باقی است. سپاه نیز به شدت تحت تحریم باقی خواهد ماند.
هیچ راهی جز این توافق وجود ندارد که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد.هیچ راهی جز این توافق وجود ندارد که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد. این حرف ها را بس کنید.هیچ یک از مخالفان توافق با ایران، ایده بهتری ندارند. تحریم های «فشار حداکثری»، کارساز نبود. خرابکاری و ترور، کارساز نبوده است. جنگ با ایران نیز کارساز نیست.دیپلماسی تنها مسیر قابل دوامی است که تا کنون زمان گریز هسته ای ایران را افزایش داده است.»

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.