stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 429629
  • 01 فروردین 1401 - 14:02
1
رئیس کمیسیون کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی آبادان:

اجرای ۴ پروژه دانش بنیان در آبادان

اجرای ۴ پروژه دانش بنیان در آبادان
خوزستان - احمدزاده، رئیس کمیسیون کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از اجرای چهار پروژه دانش بنیان در این شهر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

داوود احمدزاده رئیس کمیسیون کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان اظهار کرد: خدا را شاکریم با همت کمیسیون تخصصی کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی و مساعدت هیات محترم نمایندگان اتاق بازرگانی آبادان در سال ۱۴۰۰ پروژه تحقیقاتی و پژوهشی دانش بنیان در روستاهای آبادان اجرا شود.

وی توضیح داد: اجرای پنج واحد طرح تحقیقاتی کاشت پاجوش نخل از ارقام مجول، پیارم و بریم در روستاهای آبادان بخشی از اقدامات انجام شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با اشاره به طرح‌های شیلاتی این اتاق توضیح داد: سه واحد طرح پایلوت پرورش ماهی سیباس در استخرهای پیش ساخته به عنوان مشاغل خرد و روستایی در سه روستای آبادان در اردیبهشت ماه سال جاری آماده بهره‌برداری و تولید است.

احمد زاده با اشاره به لزوم تحقق شعار سال، عنوان کرد: همکاری با پژوهشکده شیلات استان خوزستان به منظور اجرای طرح پژوهشی و تحقیقاتی تکثیر و پروش گونه ماهیان بومی از نوع ماهی صبور و راشگو و همچنین راه‌اندازی مرکز تخصصی و تحقیقاتی برای آموزش فرآوری و بسته‌بندی به ویژه تخصصی کردن بازاریابی بین‌المللی در حوزه صادرات خرمای سایر از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پس از موفقیت تولید آزمایشی سه طرح پایلوت ماهی سیباس که در حال تکمیل است، ۱۰۰ واحد طرح پرورش ماهی نیز به عنوان مشاغل روستایی در روستاهای آبادان اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی و شیلات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان توضیح داد: سه طرح تحقیقاتی و ترویجی مزرعه کشت گیاهان دارویی با مشارکت روستائیان آبادان از دیگر برنامه‌های این اتاق است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.