stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 429057
  • 27 اسفند 1400 - 23:16
1
امام‌ جمعه کرمانشاه:

سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر فقط نظاره‌گر جنایات غربی، عبری و سعودی هستند

سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر فقط نظاره‌گر جنایات غربی، عبری و سعودی هستند
کرمانشاه-قلمنا- امام‌ جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر فقط نظاره‌گر جنایات غربی، عبری و سعودی هستند، گفت: آل‌سعود خبیث بیش‌ از ۸۰ انسان بیگناه را در یک روز گردن زد اما سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر نفس هم نمی‌زنند و فقط نگاه می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ اسفند شهر کرمانشاه افزود: هشت سال است که عربستان سعودی با همراهی برخی دیگر از حکام مرتجع و دولت‌های غربی به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن حمله کرده و دست به کشتار می‌زند اما سازمان‌ها و نهادهایی که ادعای حقوق‌بشر دارند، فقط سکوت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: این واقعیت‌ها نشان می‌دهد که تنها راه ملت‌های مستقل، پایداری و مقاومت در مقابل دشمن است و این راه و مسیر هم جواب می‌دهد.

به‌گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، گرچه ملت ایران در راه مقاومت و حفظ استقلال خود متحمل خسارت‌هایی شده‌ است اما به لطف این ایستادگی اکنون یک قدرت بزرگ در منطقه هستیم.

آیت‌الله علما در ادامه با گرامی‌داشت روز سربازان گمنام امام‌زمان گفت: این سربازان امکان بیان بسیاری از خدمات و دستاوردهای خود را ندارند اما همه ما می‌دانیم که آنان نقش بزرگی در حفظ امنیت کشور دارند که لازم است همواره دعاگوی آنان باشیم.

وی همچنین از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در موشک‌باران مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق تقدیر و اظهار کرد: از سپاه بزرگوار و عزیز باید تقدیر و تجلیل شود و البته این اقدام، انتقام خون دو مستشار نظامی ما در سوریه نبود و بی‌شک انتقام آنان نیز در آینده گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه کرمانشاه همچنین از نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مقابله با اراذل و اوباش مسلح تقدیر کرد و گفت: ناجا عوامل شهادت سرگرد نظری را در کمترین زمان ممکن دستگیر کرد و نفر سوم آن‌ها را هم در کمتر از ۱۷ ساعت به دام انداخت که قابل‌تقدیر است و این روند منجر به افزایش امنیت در استان خواهد شد.

به گفته‌ وی، نهادهای نظامی، امنیتی برای کشور ایجاد کرده‌اند که زبانزد همه کشورها است.

آیت‌الله علما در ادامه سالروز ملی شدن صنعت نفت را هم گرامی‌داشت و گفت: انگلستان بنا داشت که صد سال نفت ملت ایران را به تاراج ببرد اما آیت‌الله کاشانی، مصدق و حمایت ملت، صنعت نفت را ملی کرد.

امام‌جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان اصرار دارند که خواص همواره هوشیار باشند و در مسیر اشتباه قرار نگیرند زیرا انحراف آنان به معنی انحراف ملت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه سالروز ولادت امام‌زمان علیه‌السلام را هم تبریک گفت و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره «جهاد تبیین» بیان کرد: جهاد تبیین یک موضوع بسیار مهم است که رهبر انقلاب هم طی ماه‌های اخیر بارها بر آن تاکید کرده‌اند و لازم است تمام ملت در این زمینه دغدغه داشته باشند و انجام‌وظیفه کنند.

وی با بیان این‌که تمام مفاهیم انقلاب اسلامی نیازمند تبیین است گفت: اگر عاشورا و تاسوعا بخوبی تبیین نمی‌شد، آیا ۱۴۰۰ سال دوام می‌آورد؟

آیت‌الله علما با اشاره به این‌که غیبت امام‌زمان و مفاهیم فرج و انتظار نیز نیازمند تبیین است، عنوان کرد: اگر منتظر واقعی حضرت هستیم باید همه شئون زندگی خود را همسو با انتظارات او قرار دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.