stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 427110
  • 18 اسفند 1400 - 21:59
3

رفع مشکل اشتغال کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت

رفع مشکل اشتغال کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه رفع مشکل اشتغال در جامعه، بزهکاری‌ها، آمار طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب‌ها را کاهش خواهد داد، گفت: مشکل اشتغال، یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها و جوانان است و لذا یکی از رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی نیز تلاش برای رفع مشکل اشتغال است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: میلاد پر خیر و برکت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را مخصوصا به جوانان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت‌های مختلف از جمله مشکل اشتغال، خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها و جوانان است و لذا یکی از رسالت‌های این شورا تلاش برای رفع مشکل اشتغال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در عرصه اشتغال، کار اجرایی در حوزه فعالیت شورا نیست موضوع فرهنگ برعهده ما است، گفت: در استان و کشور به میزان قابل توجهی ظرفیت‌های اشتغال وجود دارد اما فرهنگ اشتغال وجود ندارد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: بر این موضوع معتقد هستیم که اگر فرهنگ اشتغال ایجاد شود، جوانی در استان خوزستان بیکار نخواهد بود چرا که اگر یک نفر مهارت و اراده لازم داشته باشد، مسئولان نیز بستر کار را فراهم خواهند کرد و همچنین اگر بازار هم وجود داشته باشد، قطعا خانواده جوانان از آن کار استقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل اشتغال در جامعه، بزهکاری‌ها، آمار طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب‌ها را کاهش خواهد داد، یادآور شد: جلسه امروز در ادامه جلسه قبلی با محوریت “فرهنگ کار و کارآفرینی” برگزار شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.