stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 426350
  • 15 اسفند 1400 - 15:42
4

دیدار شهردار اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با روز پاسدار

دیدار شهردار اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با روز پاسدار
خوزستان - شهردار اهواز همزمان با سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: راه و رسم ما مکتب حاج قاسم است که باید به یک باور در میان مدیران تبدیل شود.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز صبح امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان روز پاسدار را به سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مراد حاجتی تبریک گفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و گرامیداشت روز پاسدار عنوان کرد: پوشیدن لباس سبز پاسداری نعمتی بزرگ و رسالت سنگینی است.

او ادامه داد: حقیقتاً شهید سلیمانی امروز از زمان حیاتش برای دشمن خطرناک‌تر شده و این محصول جدیدی که حاج قاسم پایه گذاشت، مسئولیت را بر دوش همه ما سنگین تر کرده است.

امینی افزود: خون این شهید والامقام و حضور میلیونی مردم در زیر تابوت وی این پیام را برای همیشه به همراه دارد که تفکر حاج قاسم باید به عنوان الگویی برای ادامه راه خدمت به مردم و انقلاب باشد.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و رشادت های پاسداران این مرز و بوم است و پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بدون روحیه شهادت طلبی و بسیجی این عزیزان تحقق پیدا نمی کرد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مراد حاجتی ضمن خیر مقدم به شهردار اهواز و هیئت همراه از زحمات شبانه‌روزی شهردار اهواز تقدیر و تشکر کرده و عنوان کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از حریم خاک خود جانانه جنگیدند و این مقاومتشان وفاداری عشایر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد. لذا وضعیت فعلی امروز اهواز نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد استانی که دین خود را به ایران و اسلام و نظام در هشت سال دفاع مقدس ادا کرد و جایگاه و شأن مردم مقاوم آن نیز باید حفظ بشود که حفظ این جایگاه با خدمت صادقانه و یک نگاه انقلابی محقق خواهد شد تا شاهد تحول بنیادین و اساسی در رفع معضلات شهری باشیم.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر نمایشگاه افکار و فروشگاه رفتار شهروندان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.