stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 426006
  • 14 اسفند 1400 - 9:21
2
مدیرعامل توانیر تاکید کرد:

لزوم تضمین پایداری شبکه برق در خوزستان

لزوم تضمین پایداری شبکه برق در خوزستان
خوزستان - مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اولویت‌های اثرگذاری و بهره‌وری در کشور، بر انجام اقدامات لازم در شبکه برق خوزستان به منظور تضمین پایداری شبکه تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در جلسه آمادگی برای پیک برق ۱۴۰۱ خوزستان که با حضور مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز و نماینده سازمان آب و برق استان در سالن جلسات مدیریت بحران ساختمان جدید امام رضا (ع) این شرکت برگزار شد، افزود: نصب تجهیزات و نگهداری آنها در خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار متفاوت تر از سایر نقاط کشور است.

وی با تشکر از پای کار بودن مدیران صنعت برق خوزستان در شرایط و سختی‌های مختلف، تصریح کرد: مدل مصرف انرژی در خوزستان نیز نسبت به سایر نقاط شبکه کشور بسیار متفاوت است که به تبع آن طراحی شبکه نیز فرق دارد و اساساً توپولوژی پخش بار در خوزستان تفاوت‌های اساسی و حیاتی با کشور دارد.

مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: ضریب حساسیت مردم به قطع برق در خوزستان نسبت به سایر نقاط کشور ویژه‌تر است چرا که قطع برق در سایر نقاط کشور انجام امور جاری را مختل می‌کند، اما در خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی با حیات مردم سر و کار دارد و زندگی آنها به مخاطره‌ می‌افتد.

کردی گفت: لازم است که با توجه به اولویت‌های اثرگذاری و بهره‌وری در کشور با توجه به مصرف برق در خوزستان، اقدامات لازم در شبکه برق این استان انجام تا پایداری شبکه تضمین شود.
در این نشست محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز گزارشی از وضعیت بار و مصرف شبکه برق خوزستان در تابستان سال جاری و چگونگی گذر موفق از آن ارائه کرد.

همچنین گزارش وضعیت تراز آب مخازن سدها و وضعیت تولید برق توسط نیروگاه‌های برق آبی توسط نماینده سازمان آب و برق خوزستان ارائه و‌ چالش‌های پیش رو‌ در خصوص کم‌آبی و‌ لزوم مدیریت مصرف مورد بررسی قرار گرفت.

وضعیت شبکه در آستانه ورود به فصل گرم ۱۴۰۱ و اقداماتی که در این زمینه برای آماده سازی شبکه لازم است که انجام شود یکی دیگر از محورهای نشست امروز مدیران صنعت برق خوزستان با مدیرعامل شرکت توانیر بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.