stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 42413
  • 16 فروردین 1399 - 17:16
1

لزوم شناسایی مبتلایان به کرونا در تهران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران بر ضرورت انجام غربالگری کرونا با هدف شناسایی دقیق مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران تاکید کرد.

قلم | qalamna.ir :
رضا کرمی محمدی در حاشیه هشتمین جلسه روسای کارگروه‌های پنجگانه مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت تشریح و بر ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا در پایتخت تاکید شد.

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

کرمی محمدی با تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روز‌های آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامد‌های آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در مورد حضور افراد معتاد در سطح شهر نیز گفت: آقای جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تاکید داشتند که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان‌ها است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.