stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 424094
  • 04 اسفند 1400 - 22:53
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد؛

ضرورت هم افزایی در راستای ارتقای تولیدات کشاورزی در حوزه‌های مختلف/تولید در واحد سطح زیرکشت باید افزایش یابد

ضرورت هم افزایی در راستای ارتقای تولیدات کشاورزی در حوزه‌های مختلف/تولید در واحد سطح زیرکشت باید افزایش یابد
خوزستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همه باید با همفکری و هم افزایی به سازمان جهاد کشاورزی کمک کنیم تا جایگاه تولید محصولات کشاورزی در استان از نظر کیفیت، اقتصادی بودن و افزایش درآمد روستاییان ارتقا یابد و به جایگاه مطلوبی برسد.
قلم | qalamna.ir :

آقارضا فتوحی در نشست شورای کشاورزی خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات استان، بحث کشاورزی است و این مساله باید در خوزستان مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: همه باید با همفکری و هم افزایی به سازمان جهاد کشاورزی کمک کنیم تا جایگاه تولید محصولات کشاورزی در استان از نظر کیفیت، اقتصادی بودن و افزایش درآمد روستاییان ارتقا یابد و به جایگاه مطلوبی برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در مناطق جنوبی خوزستان باید از پیشروی آب دریا به سمت اراضی کشاورزی و شور شدن این اراضی جلوگیری شود و در این زمینه باید بتوانیم اثر گذاری رودخانه‌ها را در این مناطق افزایش دهیم.

فتوحی عنوان کرد: باید بتوانیم منابع آبی کشور را به سمت مناطق جنوبی استان خوزستان هدایت کنیم تا مانع ورود آب شور دریا به اراضی کشاورزی شویم زیرا شور شدن این اراضی می‌تواند بسیار مشکل‌ساز شود.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش تولید در واحد سطح تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان در تلاش است تا بتوانیم از سطوح تحت کشت در خوزستان بیشترین تولید را داشته باشیم.

فتوحی همچنین در بحث سوخت رسانی به ماشین آلات کشاورزان بیان کرد: کشاورزان قشر تولید کننده کشور هستند و هدف ما کمک به مراکز تولیدی است و از این رو باید با مانع زدایی و کمک به سوخت رسانی به کشاورزان، مشکلات آن‌ها را در این زمینه حل کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.