stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 423535
  • 02 اسفند 1400 - 13:01
3

ساخت ۴ هزار قطعه نیروگاهی در کارنامه متخصصان بومی

ساخت ۴ هزار قطعه نیروگاهی در کارنامه متخصصان بومی
خوزستان - مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: متخصصان بومی موفق شدند ۴ هزار قطعه نیروگاهی را در ۱۱ ماهه امسال بسازند.
قلم | qalamna.ir :

خلیل محمدی مسئول ناظر بر کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز تعداد قطعات صنعتی ساخته شده در بهمن ماه امسال را یکهزار و ۵۲۴ در ۶۶۵ نوع اعلام کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۱۰۵ قطعه بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه نیز ۳۰۵ قطعه بازسازی شد، افزود: تجهیزات و قطعات بکار رفته در این نیروگاه بخاری دارای تنوع بالایی است و با توجه به لوازم و ساختار خاص این قطعات، برای تامین آن‌ها با چالش‌های متعددی روبرو هستیم.

محمدی با بیان اینکه تامین نشدن به موقع آن‌ها می‌تواند باعث تاخیر در اجرای تعمیرات و کاهش سطح تولید برق شود، افزود: تحمل حرارت و فشار بالا از ویژگی‌های خاص لوازم مورد استفاده در واحد‌های این نیروگاه است.

او با بیان اینکه عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش و تجربه متخصصان نیروگاه را از رویکرد‌های نیروگاه رامین اهواز برشمرد و ادامه داد: با همین رویکرد توانستیم بخش عمده‌ای از قطعات مورد نیاز خود را در کارگاه‌های مستقر در نیروگاه بسازیم یا بازسازی کنیم.

مسئول ناظر بر کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز گفت: مهم‌ترین قطعات ساخته شده در این کارگاه شافت پمپ شناور تاسیسات ساحلی کارون، ساخت ویرینگ استیل بوستر پمپ، ساخت شافت پمپ آب خوراکی کارون، ساخت کوپلینگ پره خنک کن گیربگس برج‌های خنک کاری فاز ۳، ساخت مهره برنجی گیت والو ۱۴۶ و ساخت داول دیافراگم توربین LP واحد ۳ هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.