stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 421590
  • 24 بهمن 1400 - 14:19
1

استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان عمران شهرداری با هدف توسعه شهری

استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان عمران شهرداری با هدف توسعه شهری
خوزستان - سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: پروژه هایی که می توانند در سطح شهر تاثیر گذار باشند را مد نظر خود قرار داده ایم، فارغ از طرحهایی که به نوعی ذاتی هستند می خواهیم فراتر برویم و تولیدات جدیدتری را داشته باشیم.
قلم | qalamna.ir :

سعید سعیدی سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: بخش عمده اقدامات سازمان عمران شهرداری مربوط به تولید و عملیات آسفالت، که شامل روکش، لکه گیری و آسفالت معابر زیر سازی شده است.

وی افزود: سازمان عمران شهری در حوزه های سازه های بتنی، ساختمانی و ابنیه ای می تواند فعالیت داشته، و اکنون نیز در حال انجام چند پروژه از قبیل تکمیل پارکینگ ده طبقه طالقانی، تکمیل ساختمان شهرداری اهواز و … است.

وی با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری ظرفیت اجرای اقدامات موثرتر و بیشتری را دارد، تصریح کرد: پروژه هایی که می توانند در سطح شهر تاثیر گذار باشند را مد نظر خود قرار داده ایم، فارغ از طرحهایی که به نوعی ذاتی هستند می خواهیم فراتر برویم و تولیدات جدیدتری را داشته باشیم.

سعیدی ادامه داد: با توجه به کارآمدی سازمان عمران شهری در خصوص پیشرفت پروژه‌های سطح شهر تولیدات جدیدی را آغاز خواهیم کرد تا در آینده تأثیرات پایداری را در شهر شاهد باشیم.

او با اشاره به میزان تولید آسفالت، گفت: تولید روزانه کارخانه در حال حاضر به میزان هر ساعت ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن است و اگر در ۱۰ ساعت تولید داشته باشیم چیزی حدود هزار تن در روز تولیدات آسفالتی داریم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر عمده کار سازمان عمران شهرداری تحویل آسفالت به مناطق هشت گانه، و لکه گیری معابر در مناطق می باشد.

سعیدی با اشاره به ترمیم نوار حفاری تصریح کرد: ترمیم نوار حفاری سطح شهر بر عهده شرکت آبفا است و بنا است تفاهم نامه ای با شهرداری در این خصوص منعقد شود و موارد فنی و حقوقی مطرح، که این اقدام به شهرداری اهواز واگذار شود.

تولید مبلمان شهری با چوب روسی در سازمان عمران شهرداری اهواز

همچنین مهدی خضری مدیر تولید و تعمیرات کارخانه آسفالت شهرداری اهواز اظهار کرد: جمعاَ سه کارخانه فعال موجود است که دو کارخانه مربوط به تولید آسفالت و یک کارخانه  مربوط به تولید بتن می باشد در حال حاضر کارخانه های آسفالت ظرفیت اسمی ۱۶۰ تن را دارد، که تولید واقعی چیزی حدود ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن آسفالت در ساعت است.

خضری در پایان گفت: کارخانه بتن در ساعت ۳۰ متر مکعب تولید دارد که استفاده از آن هم برای پروژه های مختلف صادرات و هم برای آسفالت و لکه گیری مناطق هشت گانه است‌.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

احترام به قانون، احترام به حقوق شهروندی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.