stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 421396
  • 23 بهمن 1400 - 20:10
0

افتتاح پنج واحد تولیدی در هفتکل

افتتاح پنج واحد تولیدی در هفتکل
خوزستان - پنج واحد تولیدی در شهرستان هفتکل در شرق خوزستان امروز 23 بهمن با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بهره‌برداری شد.
قلم | qalamna.ir :

واحد تولید خوراک دام و طیور در ناحیه صنعتی هفتکل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی باعث ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم‌می‌شود و سالانه قابلیت تولید یک‌میلیون و ۴۰ هزار تن محصول را دارد.

همچنین امروز کارگاه تولید زغال فشرده در این ناحیه صنعتی بهره‌برداری شد. میزان سرمایه گذاری در این طرح ۲۰ میلیارد ریال است و باعث ایجاد اشتغال برای ۶ نفر به طور مستقیم و ۶ نفر به طور غیر مستقیم‌ می‌شود. این واحد تولیدی قادر است سالانه یکهزار تن زغال را تولید کند.

کارخانه تولید گرانول نیز با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال با اشتغال چهار نفر به طور مستقیم و ۶ نفر به طور غیرمستقیم، با ظرفیت تولید یکهزار تن سالانه بهره برداری شد.

کارگاه تولید مایع ظرفشویی و دستشویی با تولید ۵۰۰ تن سالانه با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در هفتکل به بهره‌برداری رسید.

کارخانه شرکت کهن سبز دره هفتکل نیز امروز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم و ظرفیت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن تولید سالانه بهره برداری شد. این شرکت در بسته بندی قند، شکر و حبوبات و غلات فعالیت دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد. علی رسولیان معاون وزیر صمت همچنین سه واحد تولیدی را در شهرستان مسجد سلیمان افتتاح کرد.

بازدید از طرح‌های تولیدی، افتتاح چند طرح صنعتی و بررسی مشکلات صنایع خوزستان از جمله برنامه‌های سفر علی رسولیان به این استان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.