stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 420065
  • 18 بهمن 1400 - 22:44
1
شهردار اهواز مطرح کرد:

آسفالت معابر در اولویت برنامه های مناطق هشتگانه شهرداری اهواز

آسفالت معابر در اولویت برنامه های مناطق هشتگانه شهرداری اهواز
خوزستان - بعدازظهر یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه جلسه‌ای در خصوص فضاسازی راهپیمایی ۲۲ بهمن، آسفالت معابر و جمع آوری سگ های بلاصاحب با حضور رضا امینی شهردار اهواز، علی شمسی اژه ای مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت دفتر شهردار، علی اصغر اسداللهی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز، آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز، مدیران مناطق هشتگانه، معاونین فنی و خدمات شهری مناطق هشتگانه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز در این جلسه خطاب به شهرداران مناطق هشتگانه، معاونین خدمات شهری و معاونین فنی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و قرار گرفتن در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و استقبال از بهار ۱۴۰۱، سه نکته مهم در مدیریت شهری وجود دارد که از مناطق هشتگانه انتظار داریم تا این موارد را در اولویت اقدامات اجرایی خود قرار دهند.

وی عناوین مهمی که مناطق باید به آن‌ها رسیدگی کنند را تشریح کرد و افزود: یکی از موارد مهمی که مناطق باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند آذین‌بندی دهه فجر است. انتظار داریم مناطق هشتگانه نسبت به اجرای فضاسازی مناسب و درخور شهروندان اقدام کنند.

در ادامه این جلسه رضا امینی شهردار اهواز موضوع بحث دوم را سگ‌های بلاصاحب که به یکی از چالش‌های بزرگ شهرداری اهواز و یکی از معضلات موجود تبدیل‌ شده است عنوان کرد و خواستار شد: جلسه‌ای در همین خصوص در ستاد استانی تشکیل و دستورالعملی که از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ‌ و تبیین شد، محور اصلی این دستورالعمل که به کنترل جمعیت جانوران موذی و ناقل بیماری اشاره دارد به شهرداری‌های محول شده ‌است.

امینی خطاب به فعالان محیط‌ زیست و حامیان حیوانات عنوان کرد: در جلسه‌ای که روزهای گذشته با نماینده سازمان‌های مردم ‌نهاد در استانداری داشتیم، ایشان نگرانی حامیان حیوانات را بیان داشته‌اند که از همین‌جا اعلام می‌کنم شهرداری اهواز در راستای دستورالعمل اجرایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و در راستای قانون نسبت‌ به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و بلاصاحب که باعث به خطر افتادن امنیت جانی شهروندان می‌شوند، اقدام خواهد کرد.


او با بیان این‌که به زودی مسافران نوروزی وارد استان خوزستان و شهر اهواز خواهند شد، موضوع سوم را لکه‌گیری و روکش آسفالت سطح معابر عنوان و تصریح کرد: دوستان و همکارانی که مسئولیت می‌پذیرند، باید نسبت به آن مسئولیت تعهد داشته باشند و مانع از خدمت‌رسانی به شهروندان نشوند، در جایی ‌که از بیت‌المال هزینه می‌شود باید بهترین کیفیت را به مردم ارائه داد.

وی کیفیت آسفالت برخی از معابر را ناکافی دانست و گفت: بعضی از گودال‌ها و چاله‌هایی که در معابر وجود دارد بسیار عمیق هستند که بنظر می آید مدت‌هاست به آن‌ها رسیدگی نشده‌ است و این‌ موضوع باید هر چه سریع‌تر از سوی معاونین فنی و خدمات شهری مناطق رسیدگی شود. اولویت آنها ابتدا به جاده‌های مواصلاتی و ورودی‌های شهر که با عنایت به فرارسیدن ایام نوروز و حضور میهمانان نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سپس کوچه ها و محلات باشد.

امینی در پایان با عنوان این‌که هر منطقه‌ای یک نقشه کامل و جامع از معابر خود باید داشته باشد، خاطرنشان ساخت: لکه‌گیری ها و آسفالت معابر باید با کیفیت تمام انجام شود، خیابان اصلی در اولویت و خیابان‌های فرعی در گام بعدی باید تا قبل ‌از فرارسیدن عید نوروز آسفالت شوند.

گفتنی است در صورتی که عملیات‌ اجرایی اداره آب و فاضلاب در شهر اهواز تمام شود، شهرداری اهواز در نظر دارد یک سری از معابر اصلی را بصورت ویژه آسفالت نماید که امیدواریم در انتها موجب رضایت مردم و خداوند متعال واقع شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

احترام به قانون، احترام به حقوق شهروندی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.