stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 419756
  • 17 بهمن 1400 - 20:40
1
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

تولیدات داخل موجب تولید پایدار صنعت نفت می‌شود

تولیدات داخل موجب تولید پایدار صنعت نفت می‌شود
خوزستان - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تولیدات داخلی، کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می‌کند و می‌تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت اهواز که امروز (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تقارن این برنامه با چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی و ماه رجب اظهار کرد: با وجودی که تهدیداتی در رابطه با صنعت رخ داد اما این مردم سختکوش و با اراده کشور، مفتخر شدند این تحریم‌ها را دور و تولیدات داخلی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می‌کند و می‌تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

دانشی بیان کرد: در این نمایشگاه حدود ۲۲۰ شرکت از اقصی نقاط کشور حضور پیدا کرده‌اند که بالغ بر نیمی از آن‌ها از مجموعه‌های دانش بنیان هستند.

او تصریح کرد:۹۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نیز سازندگان هستند. بنابراین طبیعی است شرایط برای فعال سازی و حرکت‌های رو به جلو صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.

دانشی اظهار کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه و در فصل جدید حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به رفع مشکلات تولیدات داخلی بپردازیم. من به نیابت از صنعت نفت خود را مکلف می‌دانم پای صحبت‌های مشکلات سازندگان بنشینم و برای رفع مشکلاتشان که پیچیده نیست و تنها اراده می‌خواهد، تلاش کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.