stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 418522
  • 13 بهمن 1400 - 18:21
0
فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد:

افزایش چشمگیر آمار بستری های کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول

افزایش چشمگیر آمار بستری های کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول
خوزستان - فرهمندپور با اشاره به شیوع گسترده اُمیکرون و نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: تعداد زیادی از افرادی که در دزفول تاکنون واکسن کرونا نزده‌اند در سه روز اخیر در بیمارستان بزرگ این شهرستان بستری شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول در همایش بزرگ سران طوایف، عشایر، متنفذین و معتمدین شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: افرادی که واکسن زده‌اند یا به کرونا مبتلا نمی‌شوند یا در صورت ابتلا، درگیر نوع خفیف آن می‌شوند.

وی داشتن عیدی خوب و بدون اعمال محدودیت را مستلزم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: واکسیناسیون یک امر شخصی نیست چراکه افراد در صورت ابتلا، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند.

او با تاکید بر لزوم زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: تیم‌های سیار واکسیناسیون به شهرهای اقماری و اهالی روستاهای مختلف شهرستان اعزام می‌شود که انتظار می‌رود همکاری لازم با آنها صورت گیرد.

فرهمندپور عنوان کرد: فرد در صورت ابتلا به سویه اُمیکرون در هر ساعت ۱۰ نفر را مبتلا می‌کند لذا واکسیناسیون تنها راه مقابله با ویروس است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.