stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 418461
  • 13 بهمن 1400 - 14:43
1

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز برگزار می شود

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز برگزار می شود
خوزستان - نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان پذیرای علاقمندان است.
قلم | qalamna.ir :

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز از ۱۷ تا ۲۰ بهمن در اهواز برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت، با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام از متقاضیان این نمایشگاه از آذرماه امسال از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان آغاز شد و سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی، شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌ها برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرام وردک با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف توسعه توان راهبری پروژه‌ها و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت برگزار می‌شود گفت: رونمایی از تجهیزات راهبردی پرمصرف صنعت نفت، برگزاری سمینار تخصصی فرصت های توسعه ساخت داخل در پروژه های صنعت نفت، نشست های تخصصی و هم اندیشی مدیران با سازندگان داخلی را از برنامه های این نمایشگاه برشمرد.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز از ۱۷ تا ۲۰ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان پذیرای علاقمندان است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.