stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 41707
  • 16 فروردین 1399 - 4:33
1

میلیچ: تا به حال در چنین موقعیتی نبودم و گیج شده بودم

میلیچ: تا به حال در چنین موقعیتی نبودم و گیج شده بودم

میلیچ با نظر آندره‌آ استراماچونی به ترکیب استقلال اضافه و پس از چند هفته به یکی از مهره‌های غیرقابل جانشین آبی‌ها تبدیل شد.

قلم | qalamna.ir :

 خبرورزشی، هرویه میلیچ یکی از خارجی‌های باکیفیتی است که امسال به فوتبال ایران آمده است. این مدافع کروات با نظر آندره‌آ استراماچونی به ترکیب استقلال اضافه و پس از چند هفته به یکی از مهره‌های غیرقابل جانشین آبی‌ها تبدیل شد. البته شرایط نامساعد استقلال در اواخر سال سبب شد تا میلیچ هم به نوعی از اتفاقات به وجود آمده احساس ناراحتی کند و حتی برخی از این بگویند که او پس از تعطیلات، به دلیل مشکلات مالی دیگر به تهران برنمی‌گردد. میلیچ در گفت‌وگوی نوروزی درخصوص شرایط بازی در ایران و اتفاقات امسال صحبت می‌کند.

صحبت را از اینجا آغاز کنیم که در سال گذشته خدا یک فرزند به تو هدیه داد؟
از شما ممنونم. امیدوارم برای شما هم این اتفاق رخ دهد چرا که هر کودک تازه متولد شده‌ای با خودش عشق جدیدی به زندگی می‌آورد. من و همسرم و البته پسرم از به دنیا آمدن کارلو هیجان زده‌ایم.

نزدیک کریسمس بود که چنین هدیه‌ای دریافت کردی؟
بله؛ شاید هم بهترین هدیه‌ای که تا به حال در کریسمس دریافت کرده‌ام. پدر شدن حس فوق العاده‌ای دارد و من از این موضوع بسیار خوشحالم. سالی که در حال تمام شدن است را هیچگاه فراموش نمی‌کنم چرا که پر از تجربیات جدیدی برای من بود. تجربیاتی که اکثر آن‌ها به یاد ماندنی بودند.

زندگی در تهران چطور است؟
خب من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای شاید هیچگاه شهر ثابتی را برای زندگی انتخاب نکرده‌ام و مدام در حال تغییر بوده‌ایم. چه زمانی که تنها بودم و چه زمانی که با همسرم آشنا شدم. تهران شهر خوبی است و اغلب همه درباره ترافیکش صحبت می‌کنند. یکی از موارد قابل توجه در ایران برای من موتورسواران هستند که ظاهرا قوانین خاص خودشان را دارند (باخنده.)

از ایران چه چیزی برای خانواده‌ات تعریف کردی؟
چیز‌های خوب زیادی برای خانواده‌ام گفته‌ام. البته بخش زیادی از این چند ماه اقامتم را در کنار همسرم گذراندم و او هم خاطرات خوبی از ایرانی‌ها دارد. هرچند که کمی طول کشیده که تا ما با محیط جدید آشنا بشویم، اما از آنجایی که دوست‌های زیادی در کشور شما داریم، باعث شد تا خیلی با این شرایط غریبه نباشیم.

می‌دانی که شروع سال جدید ایرانی‌ها از فصل بهار و اوایل ماه مارچ است و ما هم سنت‌های خاص خودمان را داریم؟
راستش را بخواهید اطلاعات زیادی در این باره ندارم، اما خب چیز‌های جالبی را در این باره از دوستانم شنیدم. می‌خواستم در تعطیلاتی که به ما می‌دهند تجربه سفر به شهر‌های مختلف ایران را تجربه کنم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. مردم ایران مردم دلگرمی هستند که برای آن‌ها سلامتی و امید آرزو می‌کنم. امیدوارم که هر چه سریعتر این ویروس به طور کلی نابود شود چرا که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

شرایط بعد از جدایی استراماچونی چطور بود؟
شرایط استقلال در حقیقت اصلا خوب نبود. درست است که آن زمان در تعطیلات میان فصل به سر میبردم، اما خب باید زودتر تکلیف سرمربی تیم مشخص می‌شد. تا به حال در چنین موقعیتی نبودم و حقیقتا گیج شده بودم. میستر (استراماچونی) از بدقولی مدیران باشگاه دست به چنین کاری زد وگرنه تیم ما در شرایط واقعا خوبی قرار داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، ولی الان سرمربی ما فرهاد مجیدی است.

فرهاد مجیدی چگونه سرمربی است؟
او رزومه مشخصی در فوتبال ایران داشته و همینطور یک سرمربی جنتلمن و به روز است. فاصله سنی کم او با بازیکنان باعث می‌شود که خیلی رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان داشته باشد. از زمانی که ایشان در تیم ما حاضر شدند تلاش کردند که همه چیز را در کنار هم درست کنیم. ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت مجیدی تلاش می‌کنیم.

مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است و تیم‌ها نباید تمرین کنند؟
خیلی بد است که ما حتی نمی‌توانیم با هم دست بدهیم و در این وضعیت تمرین نمی‌کنیم. برنامه‌های خاصی داشتیم که در خانه تمرین کنیم که تا حدودی بتوانیم آمادگی بدن‌هایمان را حفظ کنیم. در این مدت یک سفر به کرواسی هم داشتم و با خانواده‌ام دیدار کردم، اما تمام نکات بهداشتی را باید رعایت کنیم که یک زمان به این ویروس شوم مبتلا نشویم. امیدوارم که مسابقات هر چه زودتر آغاز شود تا دوباره بتوانیم در شرایط عادی و جو دیدنی که هوادارانمان ایجاد می‌کنند بازی کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.