stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 416896
  • 08 بهمن 1400 - 10:08
0
سرپرست علوم پزشکی اهواز :

۱۰ شهر خوزستان در وضعیت زرد قرار گرفتند

۱۰ شهر خوزستان در وضعیت زرد قرار گرفتند
خوزستان - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آغاز خیز جدید کرونا در استان خوزستان از قرار گرفتن ۱۰ شهر استان در وضعیت زرد خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین رنگ‌بندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و مابقی شهرها در وضعیت آبی هستند.

وی افزود: در پی انتشار سریع و گسترده سوش امیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده‌اند که ضروری است برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

دکتر سرمست در پایان با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا گفت: از همه هم‌استانی.ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه تزریق دوز سوم واکسن را با جدیت دنبال کنند. ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری کنند و هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه امیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.