stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 416705
  • 07 بهمن 1400 - 12:23
2

ساخت قطعات صنعتی، افتخاری به نام متخصصان نیروگاه رامین

ساخت قطعات صنعتی، افتخاری به نام متخصصان نیروگاه رامین
خوزستان - مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تعداد قطعات صنعتی ساخته شده در ۱۰ ماهه امسال در این نیروگاه را بیش از ۵۰۰ قطعه اعلام کرد.
قلم | qalamna.ir :

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متخصص خود موفق به ساخت ۵۹۳ قطعه صنعتی مورد نیاز واحد‌های تولیدی در مدت پیش گفته شده است.

وی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحد ۳، ساخت این قطعات در گارگاه‌های مستقر نیروگاه را نشان از بلوغ تخصصی و تجربه ارزشمند کارکنان این نیروگاه عنوان کرد و افزود: نقش این قطعات در تسریع اجرای پروژه تعمیرات اساسی و رفع چالش‌های فنی واحد‌های تولید برق مهم و حیاتی است.

محمدی صرفه جویی ارزی و ریالی و خودباوری را از دیگر دستاورد‌های این رویکرد برشمرد و اظهار داشت: ۷۹ نوع قطعه در دی ماه امسال در نیروگاه رامین ساخته شد.

حمداله ممبینی، سرپرست اداره کارگاه‌های عمومی نیروگاه رامین با بیان اینکه در مدت پیش گفته ۲ هزار و ۷۸۷ قطعه ساخته شده است، تصریح کرد: ساخت رینگ سایشی بوستر پمپ‌ها، ساخت شافت بوسترپمپ به همراه ست کامل بوش‌های پکینگ خور و آستینی، ساخت کامل پیچ و مهره‌های استیل والو ۴۰۰ آب خام و ساخت پیچ‌های استیج‌های توربوفیدپمپ از مهمترین قطعات ساخته شده در دی ماه هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.