stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 416356
  • 06 بهمن 1400 - 9:31
2
مدیر شرکت نفت منطقه کرمانشاه:

بیش از ۸۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی امسال در کرمانشاه مصرف شد

بیش از ۸۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی امسال در کرمانشاه مصرف شد
کرمانشاه - قلمنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش سه درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی بیش از ۸۳۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این استان مصرف شد.
قلم | qalamna.ir :

«فریدون یاسمی» از مصرف ۴۰۵ میلیون و ۳۰۲ هزار لیتر بنزین در ۹ ماه سپری شده از سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی به کاهش ۲۵ درصدی مصرف نفت سفید استان در همین بازه زمانی، اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۹ میلیون و ۴۶۲ هزار لیتر نفت سفید در سطح منطقه مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه همچنین از کاهش پنج درصدی مصرف نفت گاز استان در۲۷۶ روز نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: در مدت مذکور ۳۹۶ میلیون و ۷۶۵ هزار لیتر نفت گاز در استان مصرف شد.

یاسمی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی مصرف نفت کوره استان در ۹ ماه ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۵ میلیون و ۲۳۲ هزار لیتر نفت کوره در این منطقه مصرف شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

اکنون ۹۹/۵ درصد خانوارهای شهری استان کرمانشاه با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۵ درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به هزار و ۷۴۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.