stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 416351
  • 06 بهمن 1400 - 9:20
2

جزییات پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی در خوزستان

جزییات پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی در خوزستان
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خوزستان جزییات پرداخت تسهیلات طرح نوسازی و بهسازی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

محمدحسین پناهی فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: مبلغ تسهیلات طرح نوسازی و بهسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی کشور، در روستاها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر سه میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این تسهیلات با ضمانت نامه سفته زنجیره‌ای (سه نفره) و سقف فردی ۲ میلیارد ریال با سود سهم متقاضی ۵ درصد، پرداخت می‌شود.

پناهی فر تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت یارانه سود یعنی مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار برای دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی (مجموعا به مدت ۲۰سال) و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود این تسهیلات را تضمین و تعهد می‌کند.

وی عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی، مابه التفاوت مبلغ تسهیلات ساخت مصوب شورای پول و اعتبار در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر (سه میلیارد ریال) و روستاها (دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال) پرداخت می‌شود.

پناهی فر اظهار کرد: برای افزایش احتمالی متقاضیان هم تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم و زمین برای متقاضیان جدید در آینده هم تامین شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در شهرستان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.