stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 416335
  • 05 بهمن 1400 - 23:42
0

قیمت گوشی گلکسی S۲۲ مشخص شد

قیمت گوشی گلکسی S۲۲ مشخص شد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:گزارشات حاکی از آن است که گوشی سامسونگ اس ۲۲ با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار می شود. سامسونگ در نهم فوریه پرچمدار خود را با نام گلکسی اس ۲۲ به بازار‌های جهانی عرضه می‌کند. پیش بینی می‌شود، گوشی جدید سامسونگ با قیمت  ۸۹۹ دلار در آمریکا رونمایی شود. سامسونگ قرار است در ۹ فوریه سری گلکسی S۲۲ خود را به طور رسمی در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کند. امروز جزئیات قیمت گذاری این گوشی‌ها   نیز از طریق افشاگری جدید تایید شده است.

یک نظرسنجی گوگل نشان داده که سامسونگ، گلکسی اس ۲۲ خود را در آمریکا با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رساند. پیش بینی می‌شود قیمت S۲۲ پلاس ۱۰۹۹ دلار و قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز ۱۲۹۹ دلار باشد. قیمت گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ در مقایسه با مدل قبلی خود حدود ۱۰۰ دلار افزایش داشته است. با توجه به اینکه غول کره جنوبی با رقبای زیادی روبه‌روست، دیدن نحوه استقبال مشتریان از این دستگاه‌ها جالب خواهد بود.

اگرچه انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۲ با برخی به‌ روز رسانی‌های بزرگ، از جمله طراحی اصلاح‌ شده، مشخصات بهتر، سنسور‌های دوربین بهبود یافته و موارد دیگر همراه باشد، قیمت گذاری این گوشی، نقش مهمی در تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال خواهد داشت.برای مقایسه، قیمت آیفون ۱۳ مینی اپل از ۶۹۹ دلار و پیکسل ۶ گوگل از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.