stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 416303
  • 05 بهمن 1400 - 17:21
0

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری شاهین شهر تقدیم شورای اسلامی شهر شد

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری شاهین شهر تقدیم شورای اسلامی شهر شد
اصفهان_ شهردار شاهین شهر با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر بودجه 1401 شهرداری را تقدیم نمود.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی شهرداری شاهین شهر،شهردار شاهین شهر با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را تقدیم نمود.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این جلسه گفت: ما در شهر نیازمند برنامه ریزی های کلان و بلند مدت هستیم که اگر این مهم به درستی ترسیم نگردد بدون شک حرکت ها و فعالیت های ما با خطا روبه رو خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: ضروری است ما در سیاست گزاری ها و اقدامات، همواره شهروندان عزیز را در کنار خود داشته باشیم چراکه برای رفع نیازهای آنها پا به عرصه خدمت گذاشته ایم.

ابریشمی راد به اصول یک بودجه درست و منطقی اشاره نمود و گفت: شفاف سازی در درآمدها و هزینه ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقاء جایگاه شاهین شهر در سطح استان و کشور، توجه ویژه به حمل و نقل شهری، مدیریت مصرف و هزینه و ارتقا شاخصه های محیط زیستی از جمله اصول رعایت شده در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شاهین شهر است.

شهردار شاهین شهر بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری را بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال عنوان نمود و گفت: ۶۶ درصد بودجه در بخش های عمرانی و ۳۴ درصد دیگر در قسمت های جاری هزینه خواهد شد.

وی احداث پروژه های نیمه کاره اولویت دار را در رأس فعالیت های عمرانی شهرداری بیان کرد و اظهار داشت: باید با یک برنامه منسجم و هدفمند احداث پروژهها را در قالب نیازهای شهروندان و شهر به پیش ببریم.

شهردار شاهین شهر به درآمدهای شهرداری اشاره نمود و افزود: بنده با کمک همکاران در واحدهای مربوطه سعی نموده ایم با وقت گزاری های پیوسته و تخصصی ، همچنین با امکان سنجی و رعایت صرفه و صلاح شهروندان فهیم ، بودجه سال آینده را مهیا و تقدیم شورای اسلامی شهر نماییم.

ابریشمی راد در بخشی از سخنان خود به پروژه عظیم متروی شاهین شهر – اصفهان اشاره نمود و گفت: این پروژه میراث بزرگی است که به دست ما رسیده و ما وظیفه داریم با تمام توان و انرژی برای احداث و تقدیم آن به شهروندان ارجمند تلاش و کوشش مضاعف نماییم.

وی با بیان اینکه قسمتی از پروژه مترو در حیطه و قلمرو جغرافیایی شهر اصفهان قرار دارد و مسؤولان وقت اصفهان تعهد همکاری و مشارکت را در احداث این پروژه داده اند، از آنان خواست برای به ثمر نشستن این پروژه مساعدت نمایند.

شهردار شاهین شهر وجود وحدت ،همدلی و دلسوزی شورای اسلامی شاهین شهر را از جمله مشخصه های مهم این دوره از شورا برشمرد و خاطر نشان ساخت: قطعا” با نیت های پاک و خالصی که در بین اعضای شورای اسلامی شاهین شهر وجود دارد با عنایت خداوند متعال این دوره در شهر تاریخ ساز خواهد شد.

وی تصریح نمود: ان شاء الله با همکاری و مساعدت همه مسؤولان و خدمتگزاران بتوانیم گام هایی روبه جلو هرچند کوچک برای رفع نیازهای شهروندان ارجمند برداریم.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به شهردار و سایر همکاران در تهیه و تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری گفت: یقینا” بودجه صحیح برنامه و چراغ راه آینده شهر را ترسیم خواهد نمود.

وی در ادامه به برخی از مشکلات شهری اشاره نمود و اظهار داشت: ضروری است برای رفع موانع و مشکلات شهر و شهروندان سایر مسؤولان شهر یاریگر و پشتیبان شهرداری و شورای اسلامی باشند.

عمویی به پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان و به بیان برخی از مشکلات آن پرداخت و از مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری خواست برای پیشبرد هرچه بیشتر این پروژه با شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر همکاری و مساعدت نمایند.

عمویی خاطر نشان نمود: ان شاء الله با وحدت و یکدلی یکدیگر بتوانیم گام های مؤثری برای خدمت بیش از پیش به شهروندان گرامی برداریم.

✅روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.