stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416275
  • 05 بهمن 1400 - 21:31
1
فرماندار جوانرود:

آمادگی مردم و ادارات جوانرود برای مقابله با بحران باید تقویت شود

آمادگی مردم و ادارات جوانرود برای مقابله با بحران باید تقویت شود
کرمانشاه- قلمنا- فرماندار جوانرود با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف و باران از عصر روز چهارشنبه در منطقه گفت: آمادگی بیش از پیش مردم و دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران احتمالی ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

رستگاریوسفی عصر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان جوانرود با تقدیر از خدمات مسئولان با تشریح نقاط قوت و ضعف دستگاههای اجرایی در بارش های اخیر افزود: در بارش های اخیر همه مسئولان پای کار بودند و مشکلات این شهرستان ناشی از زیرساخت و کمبود امکانات و تجهیزات بوده است که بایستی آن را تقویت کنیم.

وی توسعه مشارکت های مردمی جامعه محور برای مقابله با بحران های احتمالی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت : اقدامت بسیار خوبی در حوزه های متخلف جامعه محور در شهرستان جوانرود انجان گرفته است که باید بیش از پیش این مشارکت ها تقویت شود.

فرماندار جوانرود با اشاره به نقاط قوت و ضعف این شهرستان در بارش های اخیر خاطرنشان کرد: رصدهای و پیگیرهای مستمر استاندار کرمانشاه ، حضور معاونین استاندار در شهرستان و پیگیری های مدیرکل مدیریت بحران استانداری در حل مشکلات ، حضور مدیران ارشد توانیر و توزیع نیروی برق در منطقه ، بازدیدهای میدانی فرماندهان ارشد سپاه و نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، پای کاربودن تمام مسئولان دستگاههای اجرایی و همکاری و همراهی مردم به ویژه در بخش کلاشی ، پیش بینی دقیق هواشناسی و اطلاع رسانی به موقع رسانه های جمعی ، پایداری گاز در شهر و روستا ، همکاری پلیس راه در بسته بودن جاده ها تنها بخشی از نقات قوت این شهرستان در رویارویی با بارش های اخیر بود.

یوسفی، مشکلات زیر ساخت ها و وابستگی منابع آبی به شهرستان روانسر ، فرسودگی خط انتقال آب ، وابستگی بخشی از تامین برق پمپاژ آب این شهرستان به شهرستان روانسر ، پایداری مخابرات و اینترنت ، غافل گیر شدن مردم در تامین مایحتاح عمومی ،نهاده های دامی و سایر اقلام بخشی از نقاط ضعف این شهرستان در مواجه با بارش های اخیر بود.

وی یادآور شد: مردم شهرستان جوانرود مردمی قدرشناس هستند و بایستی از ظرفیت این مردم برای مقابله با بحران های احتمالی استفاده کنیم.

توسعه مشارکت های جامعه محور برای مقابله با بحران های احتمالی ، پیگیری و تقویت امکانات و تجهیزات دستگاههای اجرایی ، ذخیره نهادهای دامی ( کاه، علوفه ، جو و کنسانتره) ذخیره موادغذایی و مایحتاج عمومی مردم ، پایداری شبکه گاز ، آب و برق ، شناسایی مادران باردار، تامین سوخت جایگزین در نانوایی ها و از همه مهمتر آمادگی مردم برای مقابله با بحران از تاکیدات یوسفی فرماندار جوانرود به مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.