stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416268
  • 05 بهمن 1400 - 21:26
1
سرپرست فرمانداری گیلانغرب:

آموزش و مهارت آموزی باید منجر به ایجاد شغل شود

آموزش و مهارت آموزی باید منجر به ایجاد شغل شود
کرمانشاه-قلمنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب تاکید بر اینکه آموزش و مهارت آموزی باید به سمت استانداردسازی هدایت شود به گونه ای که خروجی آن منتج به ایجاد شغل گردد، گفت: در این راستا باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها از مهاجرت جوانان به سمت شهرهای بزرگ جلوگیری شود.
قلم | qalamna.ir :

حشمت رضایی در جلسه شورای مهارت گیلانغرب با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای در روستاها، افزود: همه دستگاه ها موظف هستند رسالت خود را در زمینه مهارت آموزی و ایجاد شغل و بستر لازم برای رشد جوانان و جلوگیری از مهاجرت افراد به شهرهای بزرگ به نحو شایسته به انجام برسانند.

رییس آموزش فنی و حرفه‌ای گیلانغرب نیز از اجرای برنامه های آموزشی برای ۶۰۶ نفر دوره در بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد و همچنین برنامه های پروژه محور از ابتدای امسال خبر داد.

احمد پروانه افزود: ۷۰۲ نفر از سربازان وظیفه در حال آموزش در مرکز آموزشی شهید ثابت خواه نیز از برنامه های آموزشی پروژه محور این مرکز استفاده کرده اند و به سربازان موفق و توانمند گواهینامه های آموزشی جهت ایجاد شغل پس از دوران خدمت سربازی اعطا شده است.

وی اظهار داشت: برنامه های آموزشی در پنج کارگاه فعال در زمینه های مکانیک، تاسیسات حرارتی و برودتی، رایانه، صنعت ساختمان و جوشکاری با ۳۸ رشته و حرفه زیر مجموعه در حال حاضر در مرکز فنی و حرفه ای گیلانغرب ارایه می‌شود.

در این جلسه مقرر شد نیازسنجی آموزش های مهارتی با اولویت رشته های طرح تکاپو توسط دستگاه های اجرایی با به کارگیری نیروهای متخصص به عنوان مربی آموزشی صورت گیرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.