stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 416256
  • 05 بهمن 1400 - 19:12
1

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ناجا در مشهد

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ناجا در مشهد
خراسان رضوی- بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با معرفی برگزیدگان در مشهد پایان یافت.
قلم | qalamna.ir :

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که با تحریم های ظالمانه قصد به چالش کشیدن معیشت مردم را دارند و یا با جنگ های نیابتی جان مردم ما را مورد تهدید قرار می‌دهند بدنبال پیشگیری از ترویج اندیشه انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی اول به بصیرت و دوم به مقاومت سر سختانه در مقابل توطئه های دشمنان نیاز دارند که دستیابی به این ۲ مهم تنها از راه درک عمیق مفاهیم قرآنی امکان پذیر است.

وی گفت: برگزاری این مسابقات معنوی در بین کارکنان نیروی انتظامی مایه خرسندی و مباهات است و نشان از حاکمیت قرآن در این نهاد مقدس دارد.

رییس اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این برنامه گفت: این مسابقات در ۱۰ رشته قرآنی تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ؛ و رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری برگزار شد.

سرهنگ رود مقدس افزود: از تعداد ۲۲ هزار نفر شرکت کننده در مسابقات شهرستانی و استانی ۲۵۰ نفر به مسابقات سراسری این دوره مسابقات راه پیدا کرده اند.

وی همچنین افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن و انس هر چه بیشتر کارکنان با مفاهیم قرآن و تدبر و عمل به قرآن بوده است.
سرهنگ رود مقدس گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات پس از ۳ روز رقابت با یکدیگر به مسابقات سراسری قرآن کریم نیرو‌های مسلح راه پیدا کردند.
در پایان این مسابقات از ۶۰ برگزیده که برای مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح که ۱۰ و ۱۱ بهمن در تهران برگزار می شود تجلیل شد. 

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.