stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 416233
  • 05 بهمن 1400 - 18:22
1

حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود

حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی نیمه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود
خراسان رضوی- مدیرعامل هیات مدیره سازمان مردم ‌نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: بعد ۲ سال توقف حرکت کاروان‌های راهیان نور به دلیل شرایط ناشی از کرونا، امسال شاهد برقراری دوباره این سفرهای زیارتی خواهیم بود.
قلم | qalamna.ir :

عباس آرانیان روز سه‌شنبه در همایش راویان دفاع مقدس بیان کرد: این تصمیم به دلیل شرایط خوب حاکم بر کشور به دلیل مهار مطلوب ویروس کروناست و اگر ستاد کرونا تصمیم دیگری اتخاذ کند برنامه جدید اعلام می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به بحث  “جهاد تبیین” اشاره کرد و ادامه داد: راویان دفاع مقدس باید علاوه بر انجام تکلیف خود به این مهم توجه کنند.

مدیرعامل هیات مدیره سازمان مردم ‌نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: برنامه ما در جهاد تبیین، روایتگری حوادث مرتبط با انقلاب اسلامی در قالب‌های تخصصی و برای مخاطبان مختلف شامل بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب است.

آرانیان افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده اند و اکنون می‌توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

مدیرعامل هیات مدیره سازمان مردم ‌نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: امسال و در ایام سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی ۴۰ راوی در مشهد به روایتگری افکار و رفتارهای این بزرگوار پرداختند.

آرانیان افزود :تاکنون با کمک هزار و ۱۰۰ رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، ۶ هزار ساعت تاریخ شفاهی در حوزه دفاع مقدس تهیه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در خراسان رضوی ۲۷ گروه راوی سازماندهی شده‌اند، ۱۶ گروه در شهرستان‌ها، یک گروه از بانوان و ۱۰ گروه از مردان در مشهد داریم که میانگین تعداد افراد هر گروه ۲۵ نفر و در مجموع هم اکنون افزون بر ۵۰۰ راوی سازماندهی شده‌اند..

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.